Bölüm 11

59.4K 2.3K 269
                                    


-Yaren'im-

-Keyifli Okumalar-

“11.Bölüm ”

Yaren; Gerçekten mesajlaşırken, konuşurken çok mu saf göründüm gözüne?!

Yaren; Bari bu konuda doğruyu söyle!

Yaren; Evli misin? Nişanlı mı?

Yaren; Bu kadar da iğrenç olunmazdı gerçekten!

Yaren; Seninle hayatını sürdüren o kadına gerçekten üzüldüm.

Yaren; Gerçekten tebrik ederim.

Yaren; Bravo!

Yaren; İnanmıştım yemin ederim ki sana inanmıştım

Yaren; Birşeyler yaşabilirdik, aramızda hatrısayılacak şeyler olabilirdi.

Yaren; Ama sen kendi ellerinle mahvettin

Yaren; Umarım bir daha karşı karşıya gelmeyiz!

-Bu kişiyi engellediniz-

Kucağımdaki karakalemden çizilmiş asker üniformasına baktığımda A4 kağıdını alıp avcumun içinde buruşturduğumda rastgele balkonde yere fırlattım. Ellerimi sertçe saçlarıma geçirip gözlerimi sıkıca yumduğumda yanaklarım ıslanmaya devam etti.

Rüzgar estiğinde kollarımı göğsümde bağlayıp titrek bir nefes aldım. Güneş dogmak üzereydi ve ben birkaç saat sonra okula gidecektim ama gram uyumamıştım. Gözlerimi kapattığım an attığı mesajlar gözlerime sunuluyordu.

Salıncaktan inip karşımdaki koltuklardan birine uzandığımda cenin pozisyonuna geçip ellerimi başımın altında birlestirmiştim. Yanağımdaki ıslaklıkları sildiğimde telefonuma uzanıp yanındaki kulaklığımıda alıp taktığımda karışık listemden şarkı açıp bir iki saatde olsa uyumaya çalıştım.

🍁

"Yani bence kimse birine bağlanmamalı değil mi ben şahsen öyle düşünüyorum," çekirdek kabuğunu masanın üstüne attığımda, "E başkan sabahtan beri ben konuşuyorum ya biraz fikir belirtsenize!"

"Ne bilim abla Ayyaş'a sor,"

Başımı Ayyaş'a çevirdigimde kollarını omuz hizzasında kaldırdı. Gözlerimi devirdiğimde Perihan abla elinde çay tepsisi ile içeri girdi.

İki katlı bir aile evinde oturuyordum. Birinci katta ben, ikinci katta ise Perihan abla ve oğulları Başkan ve Ayyaş yani Sinan ve Oğuz. Mahallede öyle seslendikleri için bizde artık öyle sesleniyorduk.

"Peruş seni bu oğulların bana hiç yardımcı olmuyor!"

Perihan abla yani bizim deyimimizle Peruş.

"Kızım sende girmişsin bir çıkmaza ne diyelim ki şimdi?" yanıma oturduğunda çayımdan bir yudum aldım. "Yüzünü görmediğin neyin nesi olduğunu bilmedigin bir adamla konuşulur mu be kızım!"

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin