Bölüm 20

53.6K 1.7K 71
                                    


-Yaren'im-

-Keyifli Okumalar-

20.Bölüm

Spor ayakkabılarımın bağcıklarını sıkıca bağladığımda valizi alıp asansöre bindim. Giriş katına bastığımda asansöre dönüp saçlarımı düzelttim. Omzumdaki çantamdan rujumu çıkartıp sürdüğümde üstümdeki t-şörtü düzelttim tekrar tekrar.

Asansörden indiğimde valizi yanımda sürüp binadan çıktım. Bahçenin dışında bekleyen Miran'a doğru ilerledim.

Dizinin biraz üstünde siyah bir şort giymiş, üstüne ise salaş bir t-şört giymişti. Saçlarını her zamankinden daha dağınık bırakmıştı.

Başını kaldırıp bana baktığında gülümsedim. O da yaslandığı arabadan ayrıldığında bir iki adım gerisinde durdum. "Çok beklettim mi?"

"On dakika kadar,"

"Uyuya kalmıştım, aramanla uyandım. Sen dua et on dakikada hazırlandım"

"Uyuduğunu bilseydim gelmezdim, bir iki saat daha dinlenseydin"

"Yok arabada uyurum," omuz silktiğimde elimdeki valizi alıp bagaja yerleştirdi.

Bende yolcu koltuğunu açıp bindiğimde o da vakit kaybetmeden yanımdaki yerini aldı. Arabayı çalıştırdığında sokaktan çıkıp büyük caddeye geçti.

Omzumdaki çantamı arkaya indirdiğimde arkama yaslandım. Saat çok geçti ve yollar hemen hemen boştu. Gaza iyice yüklendiğinde hafifçe ona döndüm. "Müsait olduğun zaman bana araba kullanmayı öğretsene?"

"Öğretirim, yeter ki iste"

Gülümsediğimde elini çeneme yerleştirip baş parmağı ile okşadı.

İstanbul'un çıkışına yaklaştığımızda en son karşımıza çıkan petrole girdi. "Birşey istiyor musun?"

Başımı olumsuz anlamda salladığımda kemerini açıp indi. Adama depoyu fullemesini söyleyip markete gitti. Dakikalar sonra iki posetle geldiğinde kapıyı açıp bindi.

Poşetleri benim ayak altıma indirdiğinde karton poşeti açıp iki tane kahve çıkarttı. Birini uzattığında elinden aldım. Bir yudum alıp yanımdaki yere indirdim. "Açsan poşette atıştırmalıklar var,"

Elindeki keki açmaya çalıştığında elinden aldım. Çantamdaki saklama kabını aldığımda araba hareket etti. Kapağını açıp ona uzatarak, "Sana elmalı turta yaptım" dedim.

Kaşları havalandığında gülümsedim. "Ciddiyim ben yaptım"

"Hadi bakalım,"

Bir tane alıp ısırdığında çiğnerken kaşları tekrardan havalandı. Yutar yutmaz ağzının içine bakan bana, "Çok güzel olmuş," dedi.

"Ciddi misin?"

"Hiç olmadığım kadar,"

Derin bir oh çekip arkama yaslandığımda bir tane alıp bende ısırdım. Ciddi ciddi güzeldi.

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin