Yaren'im
Ekranda bana gülümseyerek bakan yüzü izledim.
Ömrümüzün sonuna kadar yanıma uzanıp uyu. Sen uyu, ben saçlarını okşar, masum yüzündeki gülümsemeyi izlerim. Nefesin nefesime yakın olsun, dünyanın en güzel şarkısını dinliyormuş gibi hissederim. Kokunu içime çekmek istiyorum. Sen yeter ki yanımda ol benim başka bir şeye ihtiyacım olmaz.Burdayım çünkü seninle ilgili her şeyi seviyorum. Elini tuttuğum gece koynunda uyuduğum adam bir mucize. Sen bir mucizesin.
Olur ya bazı şeyleri halledemeyiz, birçok şeyide mahvederiz. Ağlar sonra el ele tutuşur beraber güleriz. Sen yine de her koşulda yanımda ol. Seninle birlikte olduğum her an kendimi sana daha çok kapılmış hissediyorum. Seninle paylaştığım her şeyde seni daha çok seviyorum. Sevginin sınırı var mıdır bilmem ama galiba bendeki sevginin ucu bağı yok!
Seninle birlikte olmak bana şunu çok iyi öğretti; ben sensiz asla yapamam...
Önümdeki hastane kapısı iki yana açıldığında içeri adımladım. Bugün dördüncü kontrolümüze gelmiştik. Asansöre binip üst kata çıktığımda doktorun kapısını çalıp içeri girdim. "Hoşgeldiniz Yaren hanım,"
"Merhabalar" dedim gülümseyerek. Oturmadan bebeği kontrol etmek istediğinde üstümdeki ceketi çıkartıp çantamla birlikte sandalyeye bıraktığımda ultrason cihazının yanındaki sandalyeye uzandım.
Karnımı açtığımda soğuk sıvı karnımda gezindi. Ekrana hayranlık duyan gözlerle baktığımda bir düğmeye basmasıyla kalp atışlarını duydum.
Huzur bir senin kalp atışlarındaydı, birde babanın gözlerinde.
"Gayet sağlıklıyız hatta annemize bir süprizimiz bile var!"
Kaşlarımı çatıp doktora baktım. "Ne oldu?" dedim merakla. "Tebrik ederim, bebeğimiz erkek"
"Gösterdi mi kendini?"
"Evet her geldiğinizde ya bize sırtını dönmüş ya da kendini göstermemekle ısrarcıydı ama şimdi bizi karşıladı. Erkek olcak"
Zaten hormonlarım alt üsttü, gözlerim anında dolduğunda gülümsedim. "Kalkabilirsiniz"
Verdiği peçete ile karnımı silip ayağa kalktım. Gerçekten kontrole geldiğimi haber vermediğim için çıldıracaktı. Ama böyle daha iyi oldu aslında.
"Bebeğimiz beş aylık, bebekte organların gelişimi büyük oranda tamamlandı. Kemik iliği oluşumu da hızlanıyor. Akciğerleri gelişmeye devam ediyor. Bu aylarda akıntı, mide sorunları, hafif kasık ağrısı, ciltte değişiklikler, çarpıntı, burun tıkanıklığı, baş dönmesi, yaşayacağın semptomlardan bazıları. Bebeğin harektlerinide daha çok hissedeceksin. Bu aydan sonra cinsel ilişkiye bebek doğana kadar ara veriyoruz"
Başımı salladığında önündeki reçeteye bir şeyler yazarken konuşmaya devam etti. "Bir şikayetin var mı?"
"Hayır yok,"
"Güzel. Geçen ay yazdığımız vitaminlere devam ediyoruz. Bir sonraki kontrolde görüşmek üzere"
"Teşekkür ederim"
Ultrason fotoğrafını alıp odadan çıktığımda elimdeki siyah beyaz fotoğrafa baktım. Belirginleşmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
Chick-LitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...