Bölüm 25

48.9K 1.4K 214
                                    

-Yaren'im-
《KEYİFLI OKUMALAR》

25.BÖLÜM

Araba yavaşca evimin önune yaklaştığında kollarımı göğsümden ayırıp Miran'a döndüm.

Geceden beri yoldaydık hiç uyumamıştı.

"Nereye gideceksin burdan sonra?"

"Valla güzelim diğer kızların yanına giderim diye düşünüyordum"

"Yapıştırıcam ağzının üstüne iki tane..." kucağımdaki çantamı  aldığımda telefonumuda vitesin yanından alıp sinirle devam ettim. "Allah'ım ya"

Arkasına yaslanıp gülduğünde yanağına hafifçe vurdum. "Defol nereye gidiyorsan git. Akşamda gelme"

"Cık hasretine dayanamam"

Gözlerimi kısıp yüzüne baktığımda devam etti. "Sen ne yapacaksın?"

"Erkek arkadaşlarım gelecekti çıkıp kek çırpacağım biraz sende gel katıl bize"

"Sikerim senin erkek arkadaşlarını!"

Yüzümü yüzüne yaklaştırıp gülduğümde çenesini tutup dudaklarımı yanağına bastırdım.

"Gece bekliyorum," dedim fısıldayarak. Elini belime yerlestirdiğinde boynuma dudaklarını bastırdı.

"Bekle bekle o şafak bu gece sökecek"

Alt dudağımı ısırıp gülümsediğidme geri çekildim.

"Eve gidip uyuyacağım biraz, sonra hazırlanıp düğüne gideceğim haberin olsun"

Saçlarımı geri ittiğimde başını sallayıp devam ettim.

"Uyuyacağım bende ararsan duymam belki"

"Dinlen sen, iyice al uykunu" dedi muzip bir ifadeyle.

"Görüşürüz sevgilim"

"Valizini çıkartayım yukarı-"

"Hiç inme Oğuz  kapının önünde yardımcı olur bana"

Başını  salladığında dudaklarımı kısaca dudaklarına bastırıp  geri çekildim.

Arabadan indiğimde kapıyı kapatıp bagaja ilerledim.

Bagajı açtığımda üstteki valizimi indirip aldım. Bagajı tekrardan kapattığımda Miran arabayı çalıştırıp uzaklaştı.

Çantamı omzuma taktığımda Oğuz yanıma geldi. "Abla bu o gece ki lavuk değil mi?"

Başımı olumlu anlamda salladığımda gülümsedim. "Bu gülümseme yoksam?"

"He Ayyaş ne anladıysan o. Valizi yukarı getirsene benim yerime"

"Emriniz olur" dediğinde saçlarını karıştırdım. "Abla mahalle bize abi diyip geçinemiyor sen n'apıyon sokak ortasında?"

Etrafına bakarak saçlarını düzelttiğinde güldüm.

"Hadi hadi"

Birlikte yukarı çıktığımızda valizi içeri bırakıp Ayyaş'da eve çıktı.

Direk üstümdekilerden kurtulup valizdeki eşyalarımı yerleştirip direk kendimi yatağa bırakıp uykuya dalmayı bekledim.

Mâlum gece için hazırlık yapmak lazım...

🍁

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin