-Yaren'im-
▪"Aşk" kategorisinde 243 Bin hikaye arasında 3. Sıradayız...
-Tarih; 10.09.2022-
Seviliyorsunuz🌷
50.Bölüm
Karnımdaki sancı ile kıvranmaya devam ettiğimde başucumdaki telefonumun çalmasıyla elime aldım. Miran görüntülü arıyordu.
Açtığımda telefonu havaya yüz hizzama kaldırdım. "Hiç aramasaydınız ya, ne gerek vardı?"
Kaşlarını çatıp ekrana daha çok yaklaştı. "Sen ağladın mı?"
Burnumu çektiğimde karnımın üstündeki sıcak su torbasını düzelttim.
"Ne oldu?" Miran endişeyle konuştuğunda saçlarımı geri itip konuştum. "Karnım ağrıyor ya!" dedim sanki sebebi Miran'mış gibi hafifçe bağırarak.
"Niye yavrum? Geleyim mi bir hastaneye gidelim?"
"Ya sen ne yap biliyor musun? Otur akşam ki planlarının suya düştüğüne yan"
"Ne alak-Hassiktir!"
Güldüğümde hafifçe yan döndüm. "Gelmiyecek misin?"
"Gelirim gelirim, şimdi hazırlanıp çıkarım"
"Tamam bekliyorum o zaman"
"Görüşürüz"
Dudaklarımı aralayıp konuşacaktımki ekrana çağrı sonlandırıldı bildirimi düştü. Tekrardan aradığımda telefonu kulağıma götürdum.
"Niye kapatıyorsun yüzüme, daha konuşuyorum burda?!"
"Yavrum görüşürüz dedim ya, yüzüne niye kapatayım?"
"Bi bir kaç saniye bekler insan birşey diyecek mi bu kız diye?!"
"Bebeğim konuşsaydın dururdum zaten, niye kapatayım telefonu?"
Saçlarımı geri ittiğimde yataktan kalktım. "Tamam Miran kapat ya"
"Ne oldu söyle"
Tabii yiğidim hemen...
"Gelirken pasta alsana diyecektim, çikolatalı olsun ama"
Bir kaç saniye sessizlik olduğunda şuan sabır dilediğine eminim.
"Tamam güzelim, alırım tabii ki. Başka birşey istiyor musun?"
Evet, seni
"Yok, istemiyorum"
"Telefonu kapatabilir miyim peki?"
"Kapat"
"Görüşürüz"
Telefon kapandığında yandaki aynadan kendime baktım. Tamam Yaren iyi değilsin falan da çocuğun karşısına böylede çıkılmaz ki!
Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadığımda kurutup odama geçtim. Yarım saat içinde anca ortalığı toparladığımda tekrardan yatak odama geçip kendime üst çıkardım. Siyah corp giyip altına gri bir eşofman giydiğimde saçlarımı gelişi güzel taradım.
Kapı çaldığında gidip gelene bakmadan direk açtım. Gelen zaten belliydi, müstakbel kocam.
"Hoşgeldin"dedim gülümseyerek. İçeri girdiğinde kapıyı kapattım. Elindeki iki poşeti bana uzatıp, "Hoşbuldum"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
Chick-LitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...