Merhabalarrr...
Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor?
Ben nasıl yazmayı özlediysem sizde onları okumayı özlediniz biliyorum, süpriz bir bölüm ile geldik!1.Açıklama; Bu bölümde Efe'nin tüm yaşlarına şahit olacaksınız. Efe ile Miran'ın ilişkisini harcamak istemiyorum, her anına benimle birlikte şahit olsun istiyorum. Bu yüzden yıl aşımları olacak (1 yıl sonra, Bir kaç yıl sonra v.b) bu durumdan rahatsız olacaklar, ya da kötüleyecek yorumlar yapacaklar okumasın daha iyi. Uzun bir bölüm bizi bekliyor, her yaşlarına uzun uzun tanık olacağız...
2.Açıklama; "Yaren'im" adlı kitabın son özel bölümüdür:)
Hepinize Keyifli Okumalar Diliyorum<3
1 yıl sonra;
"Son kaşık annecim hadi,"
Kaşıktaki yoğurdu Efe'nin ağzının önünde tutarken o inatla başını durmadan sallayıyordu. Kaseyi mama sandalyesinin üstüne indirdiğimde ıslak mendil alıp ağzını sildim. Boynuna astığım emziğini ağzına koyduğunda sandalyeden çıkartıp yere bıraktım. "İçeri git hadi,"
Emekleyerek gittiğinde tezgahın üstünü toparlayıp içeri geçtim bende. Telefonumu alıp koltuğa uzandım.
Yaren; Gelmiyor musun eve?(17:49)
Miran; Beni mi özledin?(18:04)
Yaren; Ölüyorum hasretinden sorma.
Miran; Ben ölüyorum.
Yaren; Sen benim için değil canım, kendi azgınlığından öleceksin bir gün ama ne zaman bilmiyorum.
Miran; Senin de hoşuna gidiyor işte, anlamayayım diye bahane arıyorsun.
Yaren; Senden mi saklayacağım? Ben sana bir adım atsam sen uçarsın be.
Miran; Senin anca başın ağrısın, sen kim adım atmak kim?
Yaren; Bir kere bu bir buçuk yıldır evliyiz ben sana bir kere başım ağrıyor demedim Miran.
Miran; Başım ağrıyorun alt dalları var sende. Yok yarın erken kalkacağız, yok Efe uyanır şimdi.
Yaren; Doğru ama Efe saat başı uyanmıyor mu?
Miran; Annesi istese oğlu kolay da işte.
Yaren; Bak yaa.
Yaren; Ne sordum konuyu nereye getirdin?
Miran; Yarın haftasonu, okulda yok bende ertesi gün sabaha karşı geleceğim işe bir yere mi gitsek?
Yaren; Nereye gideceğiz ki?
Miran; Abim aradı az önce Elçin'le öyle bir değişiklik olsun diye Urfa'ya gidiyoruz dedi. Balıklıgöl, Halfeti falan gezeceklermiş sizde gelin dedi de bende dedim bir Yaren'e sorayım.
Miran; Diyorsan gidelim.
Yaren; Olur, gittikte gezemedik fazla bu sefer gezeriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
Chick-LitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...