~Yaren'im~
🌸Gözlerim yavaş yavaş aralandığında elimi sızlayan boynuma attım. Güneş direk yüzüme vurdu.
Çıplak tenimde nefes alışverişler hissediyordum. Başımı eğdiğimde Miran'ı gördüm. Parmaklarını parmaklarımın arasına geçirmiş birleşen ellerimizi dizimin üstüne indirmişti. Başı ise kucağımdaydı hâlâ.
Gülümsediğimde saçlarını okşadım. "Bebeğim," dedim fısıldayarak. "Hmm"
"Sabah olmuş kalk hadi"
Gözlerini araladığında ellerimize baktı ilk. Sonra başını kaldırıp bana baktı. "Sen uyumadın mı?"
"Uyudum, seni izleyerek uyudum"
"Bu halde mi?"
"Evet bu halde"
Ellerimi yanaklarına yerleştirdiğimde anlına dudaklarımı bastırdım. "İyi misin? Nasıl hissediyorsun kendini?"
"Biraz sevgiye, biraz ilgiye, biraz da-" dediğinde kaşlarımı çattım. "Biraz da?"
Dudaklarını elbisemden açık kalan bacağıma bastırdı. Yukarı doğru ilerlediğinde elbiseyi yukarı doğru çekti. Kahkaha attığımda elbisenin göğüs dekoltesine dudaklarını bastırdı. Gerdanımdan boynuma ilerlediğinde eli çıplak baldırlarımı okşadı.
"Canın yanıcak Miran"
Geri çekildiğinde dudaklarımızı hizzaladı, "Kaç gündür öpmüyorum ben seni?"
"Dün gece öpmeden uyuduğunun farkındasın yani"
"Hayda kızım dün gece ben eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyorum"
"Şaka yaptım" dedim gülerek. "Öpmüyorum lan"
Ayağa kalktığında kaşlarım havalandı. "Öyle mi beyfendi?"
"Öyle!"
"Bir daha rüyanızda görürsünüz o zaman"
"Tamam şaka yaptım bende öyle hemen şey yapmayalım gel öpeyim barışalım"
Fazla iddalı konuştuğunun farkına vardığında omuz silkip yataktan kalktım. Banyonun kapısını açıp elimi yüzümü yıkadığımda arkamı döner dönmez burun buruna geldik. Ellini geçmem için iki yana açtığında eğilip kolunun altından geçtim. Kapının pervazına omzumu yasladığımda bana döndü. Elimdeki havluyu yüzüne attığımda gülüp gardırobuna yöneldim. Açıp düz gri bir
t-şörtünü aldım.Elbisemi eteklerinden tutup çıkardığımda tekli koltuğun üstüne attım. Arkamdan bir ıslık sesi duyduğumda o tarafı döndüm. Duvara yaslanmış beni izliyordu. Üstüme yatağın üstünden t-şörtü alıp giydiğimde saçlarımı açıp omzumdan salık bıraktım.
Önünden geçip odadan çıktığımda merdivenleri inerken durup bağırdım. "Gel kahvaltı hazırlayalım"
"Duş alacağım"
Mutfağa geçtiğimde hâla bıraktığım gibi olduğunu gördüm. Telefonumun sesini duyduğumda gözlerimi devirip tekrardan yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
ChickLitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...