Bölüm 27

38.5K 1.5K 85
                                    

-Yaren'im-

*Keyifli Okumalar*

🎀

27.Bölüm

Pikeyi kaldırıp yatağa uzandığımda gece lambamı kapatıp kapanmak isteyen gözlerimi uykuya teslim ettim.

Dakikalar sonra uykuya dalmak üzereyken kulağıma dolan telefon sesiyle gözlerimi açmadan yastığımın altındaki telefonumu aldım.

Işığı gözlerimi aldığı için kimin aradığını göremezken zar zor telefonu açtım

"Efendim" dedim uykulu sesimle. "Uyandırdım mı?"

Miran'ın sesini duyduğumda sırt üstü uzanıp gülümsedim. "Uyumamıştım daha"

"Yarın ki iş iptal oldu onu haber vereyim dedim"

"Neden?" Dedim hüzünle. "Yarın Suriye sınırına gidip operasyonları kontrol edeceğiz o yüzden"

"Anladım, ertesi gün falan gelir misin?"

"Zor yavrum"

"Birşey konuşacaktık neydi o?"

"Yüz yuzeyken anlatırımya acelsi yok"

Saçlarımı yüzümden geri ittiğimde, "Sen bilirsin" dedim.

Rüzgar sesi ve bir kaç korna sesi duyduğumda devam ettim. "Dışarda mısın?"

"Yeni çıktım"

"Ne işin var bu saatte?"

"Markete kadar gideceğim güzelim,"

"Açık market nerden bulmayı düşünüyorsun?"

"Olmak zorunda yoksa ben bu baş ağrısıyla baş edemeyeceğim"

"Ne oldu? Niye ağrıyor başın?"

Endişeyle sorduğumda o hafifçe gülüp, "Bugün hiç sigara içmedim" dedi.

"Birşey oldu zannettim manyak"

"Olan bana oldu zaten"

"Ne oldu?"

"Aşık oldum"

Endişeli ifadem gülümsemeye döndüğünde yan dönüp bacağımı hafifçe büktüm.

"Ne yapacağız?"

"Başa gelen çekilir Yaren hanım"

"Sıkıyorsa çekme"

Gülüşünden  sonra sessizleştiğinde kapıdan gelen seslerle olduğum yerde kaldım. Biri kapının anahtar yeriyle oynuyordu.

Pikeyi üstümden kaldırıp dışarı doğru adımlamıştım ki konuşma sesleri duydum.

"Miran" dedim fısıldayarak. "Söyle güzelim"

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin