Bölüm 29

37.9K 1.4K 198
                                    

-Yaren'im-

●Keyifli Okumalar●

🌈

29.Bölüm

T

aksinin ücretini ödeyip arabadan indiğimde elimdeki  telefondan açık olan konuma baktım.

Doğru yerdeydim.

Büyük bahçesi olan iki katlı  bir binanın önündeydim. Bahçede olan zırhlı araçlarda ve binanın üstünde olan keskin nişancılarda gözlerimi gezdirdiğimde güvenlik kulübesinden çıkan bir asker bana doğru geldi.

"Buyrun bir sorun mu vardı?"

Elimdeki  telefonun ekranını kapattığımda konuştum. "Ben Miran Karahan'a bakmıştım  da?"

"Içeri alamam sizi, ben çağırayım kendisini"

Başımı  olumlu anlamda salladığimda gelen kurt sesleriyle gerçekten bir dağ  başında olduğumuzu anladım.

Asker hafifçe açılan büyük siyah kapıdan içeri girdiğinde iki katlı binaya giriş yaptı.

Heycanla  beklemeye başladığımda dakikalar sonra asker tek başına geldi. Önümde  durduğunda kaşlarımı çatıp baktım. "Kendisi gitmeniz gerektiğini söyledi"

"Neden?"

"Sanırım  sizde onlardansınız"

"Onlardan derken?"

"Miran komutanım için buraya çok kız gelir. Işte yok devriyedeyken beni kurtardı, zor durumdayken bana yardım etti bahanesiyle gelip  tanışmak istiyorlar"

Kaşlarım  sinirle havalandığında telefonumun ekranını açıp aradım.

Bir iki çalıştan  sonra açıldığında direk konuştu. "Uyumadın mı daha sen?"

"Hayır  ya bir şerefsizin peşine düştüm-"

"Birşey mi oldu? Biri falan mı rahatsız ediyor?!"

"Sevgilim  eğer iki saniye içinde dışarı çıkmazsan geri döneceğim"

"Siktir! Sen misin?"

"Benim" dedim gülerek. Telefon da sessizlik oluştuğunda iki  katlı  binanın kapısına odaklandım. Saniyeler sonra hasret kaldığım bedeni gördüğumde beni görür görmez hızla merdivenlerden inip koşar adımlarla geldi. Telefonu kapattığımda önümde  bekleyen askerin kulübeye dönüp kapıyı  açmasıyla Miran dışarı çıktı.

Valizi  bırakıp bir iki adım attığımda  kollarını açıp  direk sarıldı.

Bende kollarımı boynuna doladığımda başını direk saçlarımın arasına yerleştirdi.

Derin bir nefes alıp saçlarımı öptüğünde geri çekildi. "Hoşgeldin" anlıma dudaklarını bastırdığında gözlerimi kapattım. "Hoşbuldum"

Geri çekildiğinde saçlarımı geri ittim. "Süpriz!" Dedim gülümseyerek. Yanaklarıma ellerini yerleştirip şakağıma dudaklarını bastırdığında ellerimi kollarına yerleştirdim.  "Gel durma daha fazla burda"

Elimi  tuttuğunda güvenlik kulübesine dönüp devam etti. "Serhat baksana bir"

Asker çıkıp geldiğinde Miran araba anahtari uzattı. "Şu valizi arabama yerleştirde gel aslanım"

Birlikte büyük siyah kapıdan  içeri girdiğimizde iki katlı binanın arkasına geçtik. Büyük  bir kafe vardı. Sakindi etraf.

Çardağa geçip oturduğumuzda Miran'a döndüm. "Aç mısın? Birşeyler yiyelim istiyorsan"

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin