Bölüm 31

33K 1.2K 60
                                    

-Yaren'im-

▪Keyifli Okumalar▪

31.Bölüm

Başımı kaldırıp göğsünde  huzurla durduğum yüze baktım. Dikkatle filmi izliyordu. Gülümseyip daha çok sokulduğumda bende filme döndüm.

Yemeğimizi yedikten sonra bulaşıkları birlikte toplamış şimdi ise çerez cips falan hazırlamış film izliyorduk. L koltuğun geniş kısmında yan yana uzanmıştık.

Açtığı film güzel ilerliyordu ama onun kalp atışlarını dinlemek daha keyifliydi. Eli sırtımdan kalçama doğru ilerlediğinde biraz daha kendine çekti.

Çenemi göğsüne yaslayıp ona baktığımda çenesini okşadım yavaş yavaş. Dudaklarıma yaklaştığı an başımı hafifçe geri çektim. Izlemek istiyordum onu. Kaşlarını çattığında bu fikrimden anında vazgeçip ben öpmek istediğimde tam dudaklarımız değecektik ki başımı yana çevirip yanağımı öpmesini sağladım.

Gülüp geri çekildiğimde filme döndü. Çenesini  tutup kendime çevirmek istediğimde başını geri çekti. Filmle görüş alanını kesmek için kucağına oturdum.

"Sen kaşınıyorsun ha" dediğinde omuz silktim. Yakasını tuttuğumda kendime çektim. Öpeceğim sırada kapı girdi araya. "Sikecem bu kapının zilini ha!"

Kucağından kalktığımda kapıya ilerledi. Açtığında ayağa kalkıp arkasından gittim. "Hoşgeldin  abi" dedi Miran geri çekilerek. O sırada adam ile göz göze geldik. "Müsait misin?"

"Gel gel müsaitim"

Adam içeri girdiğinde ben salona geçip filmi kapattım. "Biraz konuşmamız gerekiyor seninle," dedi Miran'a bakarak.

"Birşey mi oldu?"

"Yeni bir istihbarat var, göreve çıkacaksın"

Miran'la göz göze geldik.

"Ne zaman?"

"Bugün, sabah ezanıyla. Bir saate askeriyeye geç hazırlıklar başladı helikopterle alana geçiş yapacaksınız"

Arkamdaki koltuğa yaslandım. "Ne kadar sürer belli mi?"

"Bir haftayı geçmez"

Saçlarımı geri ittiğimde Miran başını salladı. "Detayları askeriyede öğrenirsin. Hemen geç oyalanma"

"Tamam abi"

Adam evden çıktığında Miran yanıma geldi. "Bir anında içine etmeyin amına koyayım"

Koltuğa oturup başını arkaya yasladığında yanına gittim. "Sıkma canını"

Oturduğumda gözlerini açıp bana döndü. "Geldin o kadar daha bir gün geçiremedik"

"Olsun ben seni gördüm yeter bana."

"Gidecek misin?"

"Bir kac saat içinde bilet bulurum herhalde"

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin