•Final•

25.2K 1.1K 222
                                    


~Yaren'im~

Final

Elimdeki fırçayı yavaşça kenara bıraktığımda bir kaç adım geri gidip karşımdaki dekorlara baktım.

Bir duvarı bitmiş, geriye diğer üç duvar ve dış planı kalmıştı.

Gayet güzel gidiyorduk.

Kolumdaki saate baktığımda akşamın yavaş yavaş çöktüğünü farkettim. Yerdeki peçeten birkaç tane alıp ellerimi sildiğimde yeri gazetelerle kaplanan boş mekanda telefonumun sesi yankılandı.

Sandalyenin üstündeki çantamdan aldığımda ekrandaki isimle yüzümde ufak bir gülümseme oluştu.

"Efendim" dedim telefonu açıp kulağıma yaslayarak. "N'apıyorsun güzelim?"

"Mekana geldim birkaç eksiği tamamladım şimdi eve geçiyorum sen?"

"Karışma haftasonu yaparız dedim ya?"

Çantamı omzuma takıp, kabanımı kolumun üstüne attım. "Evde boş boş oturuyordum bari bununla uğraşayım dedim"

"İyi peki. Ben sabah gelirim eve, haberin olsun"

"Neden?"

"Şafak operasyonu var ona katılacağım"

"Tamam sevgilim"

Mekandan çıkıp boydan boya cam olan kapıyı kilitledim.

"Sen eğer korkarsan annemlere geç"

"Yok ya ne korkması, kalırım evde"

"Sen bilirsin, beni çağırıyorlar görüşürüz sonra"

"Dikkat et kendine"

Telefonu kapattığımda hafif yağmur çiseleyen sokaklarda yürümeye başladım.

Evleneli iki hafta olmuştu. Daha doğrusu evli olduğumuzun bile farkında değildik.

İlk günümüzde Miran daha kahvaltı yapmadan işe çıkmıştı. Asla şikayetçi değildim, sadece onun için endişeliydim. Gece on iki gibi gelip, bir kaç saat benimle ilgilenmeden, günümün nasıl geçtiğini sormadan asla uyumuyordu. Sabah ezanından yarım saat sonra ise askeriyeye gidiyordu. Hasta olacaktı bu gidişle.

Ben ise dersimin veya disiplinlik bir olay olduğunda okuldaydım onun haricinde, Miranın doğum günü hediyesi ile ilgileniyordum sürekli.

Çantamdan evin anahtarını alıp, sokak kapısını açtığımda dışarının aksine sıcak evime girdim. Çantamı ve kabanımı dresuara bıraktığımda yatak odasına geçtim. Elimi yıkayıp, üstüme rahat birşeyler alıp mutfağa geçtim.

Kendim için atıştırmalık birşeyler hazırlamalıydım.

Gözüme çarpan mantı paketini aldım buzdolabının çekmecesinden. Suyu koyup yoğurdu ve sosunu hazırladığımda ocağın üstünde hazır olan mantıyı alıp tabağa koydum. Yoğurdunu ve sosunu koyup bir tabak kola aldığımda salona geçip televizyonun karşısına oturdum.

Yaren'imHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin