•Yaren'im•
42.Bölüm
Telefon tam kapanacağı sırada açıldığında uykulu sesini duymamla gülümsedim. "Efendim yavrum"
"Uyanmadın mı daha?"
"Sabah ezanında vardım buraya, kaç günün acısını çıkartırcasına üstümden geçtilerde. Bir de yarın nişan için geliceğimi söylediğimde iş orda koptu"
Hafifçe güldüğümde boğazımı temizledim. "Patronum bey ben yarın nişanlanıyorum da malum hazırlıklar kıyafet seçimi için baba ocağına gitmek gerekiyor. Müdürle konuştum izin vermedi, siz ilgilenseniz olurmu?"
"Ne demek izin vermedi, bu pezevenk senin benle evleneceğini bilmiyor mu?"
"Hemen küfretme adama ya Allah'ım"
"Sen ders bittikten sonra çık güzelim, ben halledeceğim umursama kim ne derse desin"
"Pekii, derse gitmem gerekiyor görüşürüz"
"Görüşürüz"
Telefonu kapattığımda sınıfa girdim. Bu hafta yarım yamalak ders işlediğimiz için resim atölyesini kullanmıyorduk. "Günaydın çocuklar, oturabilirsiniz"
Kalçamı masaya yasladığımda bana döndüler. O sırada Oğuz ve Mirza'nın en ön sırada yan yana oturduklarını farkettim.
"Ilk dersimiz sizinle, kendimi tanıtayım. Ben Yaren Alaz resim öğretmeninizim bu kadar. Şimdilik serbestsiniz şu sınıf defterini doldurayım"
Masaya oturup yoklamayı aldığımda arkama yaslandığımda orta sıradan bir çocuk Mirza'ya itihafen konuştu. "Yarın akşam halısahayı ayarladık gelir misin kanka?"
"Olur gelirim,"
Kaşlarımı çattığımda göz göze geldik. "Haberin yok mu? Yarın nişan var" dedim sadece onun duyabileceği bir sesle.
"Var ama gelmeyeceğim"
"Neden?"
"Abimle konuşmuyorum"
"A a neden?"
"Sonra anlatırım" önündeki defteri karalamaya devam etti. "Yarın gelmezsen çok kötü bozuşuruz haberin olsun"
"Yenge yapma ya"
"Kız tarafı olarak gelirsin itiraz istemiyorum"
Ayağa kalktığımda öğrencilerin önünde durup konuştum. "Sizinle bir dersimiz yarına atılmış ama boş geçecek haberiniz olsun"
"Neden hocam?"
"Yarın katılmam gereken bir nişan var da" dedim gülümseyerek. "Kim abla-pardon hocam?" Dedi oğuz merakla. "Ben, nişanlanıyorum yarın"
"Hayırlı olsun" döküldü hepsinin dudaklarından. "Teşekkür ederim"
🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
ChickLitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...