-Yaren'im-
^Keyifli Okumalar^
🎈
30.Bölüm
❗Yetişkin İçerik❗
Tırnaklarımı üstümdeki bedene daha çok geçirdiğimde gözlerimi sıkıca yumup başımı geri attım. Dördüncü defa zirveye ulaştığımda sarsılarak başladım.
Miran benden bir kaç dakika sonra zirveye ulaştığında bir kaç defa daha gel git yapıp içimden çıktı.
Göz göze geldiğimizde yüzümdeki saçlarımı geri itti. Dudaklarımız buluştuğunda kollarımı boynuna doladım. Boşluğundan yararlanarak yatağa ittiğimde üstüne çıktım.
Dudaklarımız ayrıldığında çenesine ilerledim. Sakallarını okşadığımda boynunu öptüm. Morartacak dercede emip ısırdığımda ellerini kalçalarıma koydu.
Kendimi kadınlığımın altındaki erkekliğine sürttüğümde tırnaklarımı göğsüne yerleştirdim.
Yükselip onu tekrardan kavradığımda yavas yavas içime aldım.
Kalçalarımı sıktığında üstünde yavaş yavaş zıplamaya başladım.
Üstüne eğilip dudaklarını öptüğümde alt dudağımı ısırıp sonra emdi.
Boynuna ilerlediğimde kalçalarımdan destek verip daha da hızlandırdı.
Boynuna doğru inlediğimde kollarına tırnaklarımı geçirdim. Başını yastığa bastırıp o da inlediğinde daha da hızlandım.
"M-Miran!" Adını inlediğimde ilk ben boşaldım. Bir kere daha adını inlediğimde o da boşaldı.
Boynuna sokulup nefeslendiğimde kollarını belime doladı.
Icimdeyken soluklandığımda üstünden kalkıp yanına yerleştim. Bana dönüp kolunu başımı koyduğum yastığa uzattığında saçlarımı elinin tersi ile okşadı.
"Hadi yıkayalım seni" ayağa kalktığında elini bana uzattı. Elini tutup kalktığımda yatağın ustünde dizlerimin üstünde sürünerek önünde durdum.
Kollarımı boynuna doladığımda ellerini belime yerleştirdi. "Üşeniyorum ya"
"Bu bebekler emrinizde" dedi kaslarını göstererek. Güldüğümde bir kolunu dizimin altına geçirerek kucağına aldı. Küçük bir çığlık attığımda boynuna dudaklarımı bastırdım.
Odasındaki banyoya girdiğimizde duşa kabine bıraktı ikimizi.
Sırtımı cama yasladığında suyu açıp kollarını iki yanıma koydu.
Su onun ensesinden akıp giderken göz göze geldik.
Elimi yüzünde gezdirip yükseldiğimde elmacık kemiğinin üstüne dudaklarımı bastırdım.
Iki elini kalçama yerleştirdiğinde tekrardan kucağına aldı. Ayaklarımı beline doladığımda kollarımı boynuna doladım. Yüzlerimiz eşitlenmişti.
"Ben sana hiçbir zaman doymuyorum ne yapacağız?"
Gülüp tırnaklarımı ensesine batırdığımda dudaklarımız buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaren'im
ChickLitYaren; Konum belirtiyorum Gökçe! Yaren; Hemen buraya geliyorsun! Yaren; Son defa söylüyorum! 0546****; Yanlış numara Yaren; Bak yaa Yaren; Bende yedim. Yaren; Dün geceden beri gelmemek için bin takla atıyorsun. Yaren; Kızım bak ben bu evi tek ba...