❧ 9. Bölüm

11.7K 405 226
                                    

Keyifli Okumalar !.. ❤️‍🔥

Ecrin denen kızın üzerine atlamam ve eline saçlarını dolamam sadece iki saniyemi almıştı. Ateş arkamdan beni tutarken Ecrin'in arkasından tanımadığım bir adam tutup elimden kurtarmaya çalışıyordu. Asla ama asla bu kızı iyice dövmeden bırakmazdım.

Ateş ''Elif bırak bak bir daha demeyeceğim'' dediğini duysam da onu takmamıştım.

Ecrin bağırarak ''ahh!!! bırak'' diyerek elimle tuttuğum saçının üzerinden tutmaya çalışıyordu.

Ecrin denen kızın saçını elime iyice doladığımda ''sen kimsin de bana kaltak dersin kızım, seni var ya öldürürüm!!'' diyerek saçlarını daha da çektim.

Ateş arkamdan beni kendine doğru çekerken bir yandan da elimi Ecrin'in saçlarından çekmeye çalışıyordu. ''Elif bırak ''

Sinirli gözlerimi Ateş'e çevirerek ''ne bırakmasından bahsediyorsun sen be! Hem bana kaltak diyecek bende susacağım öyle mi ?'' dedim ve tekrardan Ecrin'e döndüğüm de saçını yere çekmemle yerle buluşması ve topuklu ayakkabısının kırılması bir olmuştu.

Ellerimde yerdeki haspamın çakma sarı saçları kaldığında ellerimi çırpıp silkeledim. Kendime de bir güzel çeki düzen verdim. O sıra da Ecrin'in saçma sapan bağırma seslerini dinliyordum ama umursamamıştım.

Saçımı da düzelttikten sonra kafamı kaldırdım ve beni izleyen Ateş, tanımadığım bir adam ve salak Ecrin'in maymuna dönmüş tipi ile bana baktıklarını gördüm. Ateş kollarını birbirine dolamış sinirli ve bir o kadar da sakin görünüyordu. Anlayamamıştım, tuhaf.

Ecrin'in saçı elektrik çarpış gibiydi. Ecrin saçını düzeltmeye çalıştı ama nafile onu zor düzeltirsin sen haspam. Bir de bana haspam der.

Ecrin tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki Ateş birden Ecrin'e sinirle döndüğünde ''Sakın! Sakın o ağzını bir daha açma'' dedi.

Kollarımı birbirine bağlayarak Ecrin'e bakıp ''hele bir daha bana hakaret edecek şekilde açsın bu sefer elimde kalır'' dedim.

Ecrin tam üstüme atlayacaktı ki önce Ateş'e baktı ardından vazgeçtiğinde sırıtarak ''aa hadi ama niye durdun?'' diye sordum.

Ecrin ''e ben durduysam sen saldır ne o yoksa sen Ateş'ten korkuyor musun?'' dedi gıcıkça.

Histerik bir kahkaha attım ve ''tatlım beni kendinle karıştırma , ben değmeyecek bir insan için saçma sapan uğraşlara girmem'' dedim.

Ecrin'i şimdi sinirlendiğini gördüğümde ellerini yumruk haline getirip sıktığını görmüştüm.

Ateş daha fazla atışmamıza dayanamamış olacak ki ''yeter artık ikiniz de sesinizi kesin'' dedi sinirle.

Bu ne susmasından , ne yeterinden bahsediyordu ya?

Ateş'e dönerek, sinirle ''ne yeterinden bahsediyorsun sen ya bana kaltak diyen birine ne iyi ettin gel biraz daha mı küfür et dememi falan bekliyorsun?'' dedim.

Ateş ''Elif sus ve odaya yürü'' dedi.

''Susmuyorum da odaya falan da gitmiyorum''

Ecrin ''hadi emir verdi yürüsene '' dedi.

Ecrin'e gülerek döndüğümde ''ne o gece hayatı yaşadığı bir kadın fazla değerli mi görüyorsun sen? '' tekrar gülüp '' ya kıyamam ama ben sana kendini bu kadar değerli hissetme ,bak Ateş için gelip geçici bir heves olmuşsun işte, anca sen emirlerini yerine getirirsin ben değil'' dedim.

Ecrin ''bak kızım haddini bil de konuş'' dedi sinirle.

Kahkaha attığımda ''ay doğruları söyledim diye sinirlendin mi sen şimdi?'' dedim.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin