❧ 23. Bölüm

11.6K 283 350
                                    

Keyifli Okumalar!.. ❤️‍🔥

Kapının pervazında duran Reyhan'a kaç saniye baktım bilmiyorum ama korkakça koltuktan ayağa kalktığımda ''R-Reyhan'' diyebildim.

Her şeyi duymuş muydu?

Evet duymuştu. Bakışlarından çok net görebiliyordum.

Bora'da başını çevirip kapıya baktığında yutkunmak zorunda kalmıştı. Reyhan'ın duyduğunu görmüştü.

Reyhan salona doğru iki adım atıp girdiğinde direkt Bora'ya bakarak ''sen az önce...az önce sen..'' yutkunarak ''sen ne dedin?'' diye sordu.

Duyduklarının bir rüya olmasını istiyormuş gibi çıkmıştı sesi. Yıkıldığını bütünüyle görmüştüm.

Bora ilk Reyhan'a bakarken başını yavaşça aşağıya doğru halıya indirdi. Şuan Bora'yı çok net anlıyordum. Çünkü aynı hisleri taşıyorduk. İkimizde ne diyeceğimizi bilemiyorduk. Zaten ne denebilirdi ki bu durumda?

Kaç yıldır tanıdığımız , kardeşimiz , arkadaşımız sandığımız çocuk Reyhan'ı kaç senedir seviyormuş. Reyhan en çok da erkek arkadaşlarından Savaş'ı en yakını olarak görürdü, severdi. Kardeş gibi bildiği çocuk onu seviyor. Bu akıl alacak gibi değildi.

Bora cevap vermezken Reyhan'a doğru bir adım atıp ''Reyhan bi otur sakince konuşalım'' dedim ve tam elimi koluna uzatmıştım ki Reyhan aniden bağırarak ''SANA AZ ÖNCE NE DEDİN DİYE SORDUM'' diye kükredi Bora'dan bakışlarını çekmeden.

Bora başını kaldırıp Reyhan'a bir müddet baktığında bakışlarını bu seferde bana çevirdi sonradan ayağa kalktı. Ellerini saçlarına sinirle geçirip ardından derin bir nefes alıp ''Reyhan az önce ne duyduysan o'' dedi. Aynı şeyleri söylemekten kaçınmıştı. Dile getirmesi bile zordu.

Ben bile şuan ne diyeceğimi bilemiyordum. Reyhan'ın ise ne hissettiğini şuan tahmin edemiyordum.

Reyhan hiddetle ''ben az önce kardeşim bildiğim bir insanın bana aşık olduğunu duydum'' dedi göz yaşı yanağından süzüldüğünde ''ben az önce dost bildiğim kişin bana yıllardır aşık olduğunu öğrendim!'' dedi Bora'ya doğru bir adım atarak ''ben... ben az önce bunları duydum!'' diyerek göğsüne vurdu iki eliyle.

Bora çenesini sıktığından ağzını açıp tek kelime edememişti.

Reyhan inanmak istemezcesine ''Bora söylesene, bana bunların rüya olduğunu söyle, Reyhan yanlış duydun de'' dedi yeniden Bora'nın göğsüne vurarak ''YANLIŞ DUYDUN DE , BİR ŞEY DE ARTIK'' dedi bağırarak.

Bora'nın ağzından sadece ''özür dilerim'' çıkmıştı. Hem de hiçbir suçu yokken özür dilemişti.

Reyhan , Bora'yı sarsarak ''özür falan dileme sadece bunlar gerçek değil de, Savaş sana aşık değil , seni arkadaş olarak görüyor de'' dedi ardından salonda volta atmaya başlayarak '' o senin dostun, biz sana şaka yapıyoruz deyin ama bana sakın bunlar gerçek demeyin'' dedi başını iki yana sallayarak.

Kız şoka girmişti. Şuan ne dediğini bile bilmiyordu.

Reyhan'ı durdurup kollarından tuttuğumda ''Reyhan kendine gel bak tamam çok tuhaf bir olay kabul etmek de çok zor biliyorum ama kendine gel'' dedim sarsarak.

Reyhan başını iki yana sallayarak ''hayır... hayır... hayır gerçek değil , hepsi rüya kabul edilecek bir şey yok çünkü ben rüya görüyorum'' dedi halen kabullenmeyerek.

''Reyhan lütfen yapma böyle''

Reyhan ellerini saçlarına geçirerek kahkaha atıp ''tamam güzel bir şaka yaptınız bana gerçekten de komikti falan ama yeter bence uyumaya gidiyorum ben ,zaten uykumdan uyandırdınız '' dedi delirmiş gibi.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin