Keyifli Okumalar!.. ❤️🔥
Sinir bütün vücudumu ele geçirirken hala karanlık odada volta atıyordum. Elif'e ne kadar belli etmesem de nefes alamayacak kadar kendimi kötü hissediyordum. Karanlık odadan da hastalığımın olmasından da nefret ediyorum. Bir insanı neden cezalandırmak için güçsüz yönünü kullanırdı ki? Yani bunu yapınca kendilerine güçlü falan mı diyorlardı?
Gerçekten komik.
Yazık.
Göz ucuyla Elif'e baktığımda bana dikkat kesilmiş bir şekilde baktığını gördüm. Sanırım kötü olduğumu anlamıştı. Ama elimden gelen hiçbir şey yoktu. Hatta şuan bayıla bilebilirdim. Bu yüzden de hızlı hızlı yürüyüp volta atıyordum. Tabi nefes alıp veriyordum ama ne kadar fayda ederse. Elimden başka hiçbir şey gelmiyordu. Şu dakikaya kadar bile çok iyi dayanmıştım. Elif olmasa sanırım bayılırdım.
Elif yataktan kalkıp yanıma geldi ve iki eliyle ellerimi tutarak ''Damla iyi görünmüyorsun gel otur biraz'' dedi yumuşacık sesle.
Kafamı iki yana sallayarak ''hayır, otur sen'' dedim.
Elif ''eminim ki şuan yüzün bembeyaz oldu, niye inat ediyorsun?'' diye sordu sitem edercesine.
Elimi Elif'in elinde çekerek saçlarıma geçirdim ve yüksek sesle ''Elif bak darlama beni otur şuraya'' dedim işaret parmağımla yatağın üzerini göstererek.
Sinirim Elif'e değildi bu da onu çok iyi biliyordu. Kriz geçirmeme ramak kalmıştı. Ve Elif de üzerime geldikçe sinirlerim daha da artıyordu.
Elif ''bak otur hem konuşursak sakinleşirsin'' dedi hala sakin ve yumuşak sesle.
Biliyorum şuan sakinleştirmeye çalıyor ama benim şuan tek düşündüğüm bu siktiğimin odasında hemen çıkmak.
''Ne konuşacağız Elif?''
''Ne biliyim öyle havadan sudan yada sen yokken neler yaptıklarımızı''
Kafamı olumsuz bir şekilde iki yana salladım. ''Sadece bana sarılsan?'' diye sorarken buldum kendimi. Şuan tek ihtiyacım sarılmaktı. Buna gerçekten ihtiyacım vardı.
Elif beni kendine çekerek ellerini belime sararken '' temas bağımlısı birine sorulur mu bu? Sen yeter ki benden bunu iste zevkle yaparım biliyorsun'' dedi gülerek.
Bende tebessüm ederek ''doğru benimki de soru'' dedim.
Elif sırtımı sıvazlayarak benden ayrıldı ve ''dizlerime yatmak ister misin?'' diye sordu.
Cevap vermek yerine başımı aşağı yukarı salladım ve yatağa geçip oturdum. Elif de yanıma geldiğinde oturdu ve kolumdan tutarak dizlerine başımı koymamı sağladı. Elif saçlarımı okşayarak ''nasıl oldu?'' diye sordu.
Neyi sorduğunu anlamıştım ama yine de ''ne nasıl oldu?'' diye sordum.
''Yani gece çıktığında nasıl oldu da kaçırdılar seni?''
Daha ben cevap vermeden lafı ağzıma tıkarak ''hem sen neden gece bize haber vermeden çıkıp gidiyorsun kızım?'' diye sordu sesi kızgın çıkarak.
''Elif sadece uyumak ve hiçbir şey düşünmek istemiyorum, lütfen'' dedim yorgun bir sesle.
Elif kafasını eğerek saçlarımın üzerine bir öpücük kondurdu ve ''peki, uyu bakalım'' dedi.
Uzatmadığı için rahat bir nefes aldım ve Elif'in saçlarımı okşamasıyla uyku beni kendine daha çok çekerken uykuya daldım.
REYHAN DEMİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLİLA +18
Teen FictionOlduğum yerde hareketsizce yerde yatan adama bakıyordum. ''Hayır...hayır...hayır b-bu...bu olamaz'' dedim. Ne diyeceğimi bilmez halde şaşkınca yerde kafasından kanlar akan adama bakıyordum. Ben az önce ne yapmıştım? Ellerim , ayaklarım her yerim tit...