Keyifli Okumalar..! ❤️🔥
Sesler , nefesler her şey birbirine karışmıştı , beynimin içinde. Birine dokunmak onu hissetmek istiyordum ama yapamıyordum. Ağlama sesleri kafamın içinde dönüp duruyordu. Biri sürekli uyan biri de ben kötüyüm deyip duruyordu. Ben zaten uyanığım sizi duyuyorum diye bağırmak istiyordum ama bir türlü olmuyordu.
Kendimi o kadar zorlamıştım ki bir şeyler söylemek için ama nafileydi. Kımıldayamıyordum bile. Uyanmak bu kadar zor muydu?
Çok ama çok yakından birinin 'yapabilirsin hadi' dediğini duymuştum. Bu sesi ve kokuyu aldığımda kim olduğunu anlamıştım. Koku benden uzaklaştığında ağlamak istemiştim. Gitme yanımda kal demek istedim ama yine yapamadım.
Beni hani hiçbir zaman bırakmayacaktın demek istedim en çokta. İçimden göz yaşlarımı dökerken sinirle konuşamadığım ve gözlerimi açamadığım için kendime çok kızıyordum.
İşte yine o kalın ve sert sesi ile konuşan kişi 'aç şu gözünü' dedi.
Rüya mı görüyordum yoksa gerçekten de ben gözlerimi açamıyor muydum? Kendime yapabilirsin dedim ve kendimi zorlayarak gözlerimi açmaya çalıştım.
Yazardan...
Barış , Damla'nın parmağının kıpırdadığını gördüğü zaman hemen doktoru çağırmıştı. Doktor odaya girince Elif ve Reyhan da sesi duyarak odaya dalmışlardı.
Doktor Damla'nın gözlerine ışık tutarak bakıyordu. Elif , Barış'a ''ne oldu?'' diye sordu korkuyla.
Barış Damla'ya bakarak '' parmağını oynattı'' dedi.
Reyhan ve Elif şokla ''NE'' diye bağırdı sevinçle. Barış bile mutlu olmuştu Reyhan ve Elifle birlikte. İçten içe kendi hatasını biliyordu ve benim yüzümden bu hale düştü uyanması gerek diyordu.
Aslında her biri kendi çapında kendilerini suçluyordu.
Barış her ne kadar mutlu olduğunu çevresine yansıtmayıp sert baksa da sevinmişti. Üçü de pür dikkat Damla'ya ve doktorun yaptığı şeylere bakıyorlardı.
Doktor yanındaki hemşireye ''bilinci açık ve şuan kendini zorluyor , birazdan titremesi başlayacak'' dedi ve hemşireden iğne yapmasını istedi.
Doktorun dediği gibi Damla'nın her yeri bir anda titremeye başlamıştı. Elif koşarak doktorun yanına yaklaştı ve ''ne oluyor?'' dedi korkuyla.
Doktor hepsine ''odadan çıkar mısınız lütfen , buraya girmeniz yasak'' dedi ki zaten üç kişi odada kapının önünde duruyorlardı. Elif doktoru dinlemeyerek ''Damla uyan yapabilirsin hadi...hadi, lütfen'' demişti.
Elif doktorları dinlemeden Damla'nın elini sımsıkı tuttu ve "beni duyduğunu biliyorum eğer uyanamazsan zorlama kendini biz hep burada seni bekliyor olacağız" dedi ve alnından öptü.
Elif'i hemşireler dışarı çıkartmadan önce "seni çok seviyorum " dedi ve hemşireler Elif'i çıkarttıklarında Reyhan'ı da çıkartmışlardı ama Barış'a dokunamamışlardı.
Barış da öfkeyle doktorun yanına yürüdü ve ''ne oluyor doktor?'' diye sordu. Doktor kadın, Barış'ın olduğunu gördüğü zaman korkuyla ''şuan bilinci açık ama uyanamıyor ve şuan kendini zorladığı için anksiyete krizi geçiriyor'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLİLA +18
Teen FictionOlduğum yerde hareketsizce yerde yatan adama bakıyordum. ''Hayır...hayır...hayır b-bu...bu olamaz'' dedim. Ne diyeceğimi bilmez halde şaşkınca yerde kafasından kanlar akan adama bakıyordum. Ben az önce ne yapmıştım? Ellerim , ayaklarım her yerim tit...