❧ 28. Bölüm

7.3K 210 97
                                    

Keyifli Okumalar!.. ❤️‍🔥

19.05.2020

Elif elinde bir sürü elbiseyle giyinme kabininin içine sonunda girdiğinde Damla arkasından bezmişcesine bakıyordu. Elif on beşe yakın elbise almıştı eline Damla ise sadece beş tane alıp giyinme kabinine girmişti. Mezuniyet töreni olacaktı. Liseden artık mezun oluyorlardı. Son bir ay kalmıştı lisenin bitmesine artık. Yarın da mezuniyet eğlencesi olacaktı. Şimdi de bir elbise mağazasına girmişler ve elbise bakıyorlardı.

Eğer Elif biraz daha dolaştırsaydı Damla bu sefer çıldıracaktı ama en sonunda kabinin içine girdiğinde bir rahatlamıştı. Yoksa sinirleri baya gerilmişti. Zaten sevmezdi kıyafet çıkarıp denemeyi. Damla beş elbise arasından hepsi denedikten sonra üçüncüsü daha çok hoşuna gitmişti ve üzerinde baya güzel durmuştu.

Siyah elbise üzerine tam yapışmıştı. Kısa düz askılı bir elbiseydi. Sırt kısmı iplerden oluşuyordu. Sarı saçlarının dalgalı olması da elbiseye ayrı bir duruluk katmıştı. Aynada ki yansımasına bakarken içinden 'keşke o da burada olsaydı' diye geçirmeden edememişti. Onu hala çok özlüyordu. Geçen sene aldığı tedavisini bitirmişti. İyileştim demişti ama yalan söylemişti. Artık buna tahammülü kalmamıştı. Herkesin ona acıyan gözlerle bakmasına, o lanet ilaçları içmeye dayanamıyordu. Onu özlediğini kimseye söylemese de bu gerçek hiçbir zaman son bulmayacaktı. O kafasından hiçbir zaman çıkmıyordu işte. Çıkartamıyordu bir türlü. Denemişti ama olmuyordu. Biliyordu gelecekti. Barış ona gelecekti. Elbet bir gün geleceğini biliyordu. Barış ona hep gelirdi.

Dolan gözlerini havaya kaldırıp ellerini yüzüne doğru sallayıp dolan gözlerini geriye gönderdi. Hayır o ağlamazdı. Ağlamayacaktı da. Ağlamaktan nefret ederdi.

Elif'in dışardan ''Damla hadi çık artık giyinmedin mi?'' diye sabırsız çıkan sesiyle Damla kabinden çıkmıştı. Damla çıkar çıkmaz Elif'in gözleri parıldamıştı. Arkadaşının kalçalarına karşı bir zaafı oluştuğu için çok beğeniyordu. Bu yüzden elbiselerde Damla'nın kalçalarının büyük olmasından dolayı çok yakışıyordu. Elif de asla bunu kaçırmayarak ''yeminle götün çok güzel'' demişti.

Damla gözlerini devirip utanarak ''Elif az daha bağır kimse duymadı bak'' dedi homurdanarak.

Elif , Damla'nın yanına adımlayarak götüne hafifçe vurup ''kız vallahi ne güzel popon var senin Maşallah anacım maşallah ne güzel yakımış, nazar değmesin'' diyerek kulağını çekip kapıya iki kez tak tak diyerek vurdu. Biri nazar değdirmemesi için yapmıştı güya ama kendisi birazdan değdirecekti.

Elif de üzerine pembe kısa lolita bir elbise giymişti. Altı hafif kabarık ve üst kollarının da hafif kabarık olmasıyla tatlı bir elbise olmuştu üzerine. Damla da zaten on beş elbisenin arasından Elif'in bu elbiseyi beğenip giyeceğini biliyordu ama Elif'i durdurmak imkansızdı.

Elif etrafında dönerek ''ben nasıl olmuşum'' diye sordu gülümseyerek.

Damla bu tarz elbiseleri pek beğenmediği için ağız ucuyla ''hı güzel olmuşsun'' dedi.

''Ya Damla niye öyle diyorsun yakışmamış mı?''

''Yakışmış yakışmış''

Elif , Damla'ya hayali bir öpücük gönderip ''sana da çok yakışmış teşekkür ederim hayatım'' dediğinde arkasını dönüp koca aynadan kendine gülümseyerek tekrar baktığında gülümsedi. Çocuk gibiydi diye içinden geçirdi Damla. Etrafında tekrardan dönüp elbisenin uçlarının havaya kaldırırken arkasından gelen adamdan habersizlerdi. Adam Damla'nın yanından geçip Elifle çarpıştığında Elif neye uğradığını şaşırırken Damla da düşecek korkusuyla panikle bakakaldı.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin