❧ 19. Bölüm

11.2K 284 316
                                    

Keyifli Okumalar!..❤️‍🔥

Bora Asil ; Catch the sun 🧸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bora Asil ; Catch the sun 🧸

@damlacar: Yakışıklı kardeşim 😇

@borasil @damlacar : Yerler seni 🥰

@savaskaraca:O gözlük yerine beni tak aşkımm 😘

@Borasil @savaskaraca :Ulan kısmetim hep senin yüzünden kapanıyor

@elifyakar:Bu yakışıklı bana bir şans vermez mi ya?

@borasil @elifyakar : Vermez mi be güzelim? Sen iste yeter

@reyhandemir:Yakışıklı beyfendi de kim böyle?

@borasil @reyhandemir: Bilmem kim acaba? 😉

@reyhandemir @borasil : He buldum benim manitmiş😃

@borasil @reyhandemir : 😅😅😍

Damlacar, savaskaraca ve diğer 1347 kişi beğendi.

Ağzım açık bir şekilde ayakta dikilmiş burada ne aradığını bilmediğim Alp salona dalmış ve ona şaşkınca bakıyordum. Sadece ben değil Elif , Reyhan , Barışlar hatta öğrenci evinden atlattığımız koruma bile şaşkınca bakıyordu. Tabi Barış hem şaşkın hem sinirli bakıyordu. Kim olduğunu çözememiş olmanın siniri ve salonunun ortasına 'hay bich' diye dalan bir kişi olduğu için karmakarışık bir durumun içine düşmüş gibi Alp'e bakıyordu.

Alp mi o ise hiç kimseyi umursamadan sırıtarak bize bakıyordu. Ha bu arada Alp'in de dediği gibi Reyhan'ın kuzeniydi ve oldukça yakındılar. Benim ise asıl şaşırdığım kısım Alp'in Barış'ın evini nereden bulduğuydu.

Herkes şaşkınlığını sürdürürken Alp normal bir karşılaşmaymış gibi ''ee gençlik bir hoş geldin falan yok mu bana?'' diyerek bize doğru adımlamak için yeltendi.

Alp tam bir adım atacaktı ki Barış sinirle Alp'in kolunu tuttuğu gibi kendine çevirip sertçe bakarak ''kimsin lan sen?'' diye sordu.

Alp gözlerini devirerek ''herhalde bu evde anlama kıtlığı sorunu var , dedim ya işte Reto'nun kuzeniyim diye!'' dedi sabır dilercesine çıkan sesiyle.

Barış elini Alp'in kolundan çekip bu sefer iki eliyle omuzlarına baskı uygulayarak hâlâ sinirli olan gözlerini Alp'e dikip ''Reyhan'ın kuzeni olman benim evime bu şekilde dalacağını göstermez'' dedi ve Alp'in omuzlarından baskı sağlayarak eğilmesini sağladı. Oldukça sinirli gözüküyordu. E haklıydı da. İnşallah Alp bu gidişle mermi yemezdi.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin