❧ 18.Bölüm

8.6K 262 73
                                    

Keyifli Okumalar!...❤️‍🔥

Elif kaç dakika boyunca ağzı açık bana şaşkınca baktı bilmiyorum ama en sonunda ''anlamadım ne yapacağız?'' diye sordu.

Kollarımı birbirine kenetleyerek neyi anlamadığını merak edercesine tek kaşımı kaldırarak ''tam olarak neyi anlamadın?'' diye sordum.

Acaba o beyin kapasitesi yine neyi anlamamakta zorluk çekmişti?

Elif eliyle saçlarını kulağın arkasına sokarak ''yangın çıkartacağız dedin sen demi?'' diye sordu. Hala şaşkınca bana bakıyordu.

Elimdeki çakmağı etrafında bir kaç tur döndürerek ''evet'' dedim ve cama doğru yürüyerek zaten yırtık ve eski perdeyi kendime sertçe çekerek yırttım.

Elif yanıma gelmiş ''sen ciddisin'' dedi şaşkınca.

Yani şuan mı anlamıştı ciddi olduğumu?

''Şöyle bir durumda şaka yapacak bir yanım mı var sence?'' dedim ve elimdeki perdeyi havaya doğru kaldırıp çakmağı yakmak için yaklaştırdım.

Elif çakmağı ateşe vermeme izin vermeden kolumu tutup ''Damla biz burada kilitliyiz farkındaysan burada ölür gideriz saçmala istersen'' dedi.

Öfkeyle ''aklına başka bir çözüm yolu geliyorsa söyle de onu yapalım o zaman!'' dedim.

Sanki başka bir yöntem varda ben yapmıyordum.

Elif elini saçlarına geçirerek kaşları çatılı bir şekilde düşündü ama aklına bir şey gelmemiş olacak ki nefesini sesli bir şekilde vererek etrafına bakındı. Bakışlarımı sol elimdeki perdeye çevirerek titrekçe bir nefes verip elimi tekrar çakmağı yakmak için kaldırdım.

Elif'in bakışları kaldırdığım çakmağa kayınca ''emin misin ?'' diye sordu tedirgince.

Sadece başımı sallamakla yetindiğimde Elif bu kez de ''burası yandığı zaman nasıl çıkacağız peki?'' diye sordu.

''Merak etme açılacak kapı'' dedim kendimden emin bir sesle.

Elif ''nasıl açılacak?'' diye sormuştu ki elimde duran perdeyi yakıp kapının önüne atmam bir olmuştu.

Elif'in gözleri şok içinde yaktığım perdeye bakıp kalırken bir anda yerdeki halı da yanmaya başlamıştı.

Elif ''ay kesin öleceğiz'' dedi ve koluma yapışıp ikimizi de geriye doğru çekiştirip köşeye doğru götürdü.

Nefesimi sesli bir şekilde vererek sabırla birilerinin fark etmesini bekledim. Odanın ortası yanarken Elif'in elinden kurtulup kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı yumruklayarak ''imdat yardım edin oda yanıyor'' diyerek bağırdım.

Kapının altından duman çıkmaya başladığını fark ettiğimde hala kimsenin fark etmemesine şaşırmıştım. Kapıyı hala yumruklarken birinin ''ay yangın var kaçın!!'' diyerek bağırmasını duydum.

Evet salak yangın çıktı.

Elif ''Damla buraya gel ateş sana doğru ilerliyor'' dedi korkuyla.

Arkama doğru baktığımda ateşin daha da ilerlediğini ve kapıya doğru yanaştığını gördüm. Umarım bu odadan sağ salim çıkabilirdik.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin