Keyifli Okumalar!.. ❤️🔥
Medya: Damla Acar
Damlacar: 🤍
Reyhandemir ,borasil ve diğer 21.892 kişi beğendi.Şulevarol21: Bu kadın neden soyadını Sarsılmaz yapmamış ki? Öyle bir koca bende olacak var ya her yere yazarım. (7 kişi beğendi)
Berfindurmuş65 Şulevarol21 : Kadın belki kendi soyadını kullanmak istiyor ne alaka? ister yapar ister yapmaz.. (178 kişi beğendi)
Gülmekten.2: Parayı buldu ya her gün gezer artık şimdiden başlamış
Dilaraduru_43: Ay aşkkmm çok güzelsin. Maşallah 😍 (165 kişi beğendi)
dilanpolattt..fan3: Ayy Allah'ım lütfen bana da zengin bir koca... Lütfennn pleaeseee. Bu arada çok güzelsin Damlacım Allah nazarlardan korusun seni AMİN.
Elifyakar: Yoksa bensiz bir yerlere mi gidiyorsunuz siz 🥺😭
Reyhandemir Elifyakar: Evet keşke sende burada olsaydın çok eğleniyoruz 🥂
Elifyakar Reyhandemir: OMEYGAT şaka yapıyorsun cidden barda mısınız şuan 🥹😢
Borasil Elifyakar: Evet bende varım bu arada senin olmamana üzüldüm Elifcimm
Elifyakar Borasil: Yalancı... şuan hepiniz tarafından aldatıldım... İnanamıyorum sizleree 😖😣😤😱😭🥺
Damlacar Elifyakar Reyhandemir Borasil: Burayı whatsap grubuna çevirdiniz...
Elifyakar Damlacar: Ay haklısın hayatım dur oraya geliyorum hemen... 😘
Damla'nın bara giderken giydiği kombini :)
Ölüm. Birinin öldü demesi dudaklarından çıkan ilk zehirli bir ok misali kalbe girmesi gibiydi. İster sevdiğiniz birinin ölmesi olsun ister sevmediğiniz. Uzaktan tanısanız bile bir maziniz varsa işte o zaman çok can yakıyordu.
Katil olmak da aynı şekildeydi. İlla katil olmak için bir şey yapmasına da gerek yoktu bir insanın, öldürmek için sözleriniz de bir katil yapardı sizi. Birinin canını yaktığınızda, birine umut verip gittiğinizde onu arkanız da bıraktığınız da bile kalp katili olurdunuz.
Oysa ne kadar da göze batmayan hafife alınan bir duyguydu değil mi?
Canımızı yakan her insan arkasında neyi bıraktığını nasıl bıraktığını bilmeden çekip gidiyordu. Oysa gidip tekrar gelen insan ufak bir özür dilese veya vedayı çok görmese affedilirdi. Çok mu zordu acaba bir veda? Ya da özür dilemek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLİLA +18
Teen FictionOlduğum yerde hareketsizce yerde yatan adama bakıyordum. ''Hayır...hayır...hayır b-bu...bu olamaz'' dedim. Ne diyeceğimi bilmez halde şaşkınca yerde kafasından kanlar akan adama bakıyordum. Ben az önce ne yapmıştım? Ellerim , ayaklarım her yerim tit...