❧ 20. Bölüm

10.9K 352 255
                                    

Keyifli Okumlar!.. ❤️‍🔥

Reyhandemir: What's up ? 🫠

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Reyhandemir: What's up ? 🫠

@damlacar: Seni görüp de kötü olabilmek mümkün mü güzelim? 😻

@Reyhandemir @damlacar : Yerimmmm kızım seni yerr yerr 😍😘

@Elifyakar: Ohaa sayfama bir ateş parçası düştü ve ben sanırım iyi değilim 😳🤤

@reyhandemir @elifyakar :xmskxjsishw hangi hastanedesin söyle geliyorum hemen

@damlacar @elifyakar :Cümle içinde bile 'Ateş' kullanıyor... 😏

@reyhandemir @damlacar: Dema öyle ablası saf aşık naparsın 😁

@elifyakar @damlacar : Farkında bile değilim 🫢🙄

Damlacar , Elifyakar ve diğer 486 kişi beğendi.

Eve geldiğimiz de direk odama geçip üzerimdekilerden kurtulup rahat kıyafetler giymiştim. Ayaklarım topuklu ayakkabının içinde ağrımıştı. Hayır nedendir bilmem bugün de her şey üst üste gelmişti resmen. Demirle karşılaşmam, Bora'nın Savaş'ı dövmesi üstüne Dilek'in Elif'in üzerine şarap dökmesi... Birde Demir'in fotoğrafımızı sosyal medyada paylaşması. Umarım buda magazine gündem olmazdı da Barışla uğraşmak zorunda kalmazdım.

Bugün diğer günlerden bile beter geçmişti. Zaten bir günüm mükemmel geçse şaşarım!

Ben kendi kendime içimden söylenirken karnıma bir ağrı girmesiyle bugünün regl günü olmamın aklıma gelmesi bir olmuştu. Çok güzel gerçekten! Acaba daha neler olacak gece bitmeden. Hadi bakalım. Gerçekten merakla bekliyorum.

Banyoda makyajımı temizlerken bu ağrının girmesi ve gördüğüm kadarıyla da regl olmuştum banyoda işimi halledip odadan salona inmiştim. Niye ? Çünkü canım aşırı derece de kahve ve yanında çikolata çekmişti. Tamam belki ironik ama kahve seviyorum ne yapabilirim?

Sizin çekmiyor mu?

Sadece çikolata değil aslında canım daha çok kahve çekiyordu. Yani bence insandan insana değişir diye düşünüyorum. Her neyse bu konuyu neden bu kadar çok uzattım ben?

Reglım ya ondan çok şey etmeyin siz.

Salonda Barış'ı görmemiştim hayret. Kuyruğum peşimde değil. Çok heyecanlanma Damla şimdi çıkar bir yerden.

Daha fazla olduğum yerde saçmalamamak için mutfağa geçip sütlü bir kahve ve yanına bulabildiğim çikolatalı abur cuburlardan ve biraz da şey...sarma aldım.

EYLİLA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin