Jeon . JK
پسر شر مدرسه است، همیشه یه جای صورتش زخمه و رد ضربه روی مشتش مشخصه!
خانواده اش به سئول فرستادنش تا درس بخونه اما مدرسه تقریبا هیچوقت رنگ جئون رو نمی بینه و معمولا با بهترین دوستش پارک جیمیمن مشغول خراب کاریه.کراش وحشتناکی هم روی ایت بوی داره که البته کافیه به روش بیاری تا لهت کنه!
IT Boy
کیم تهیونگ سال دومی، معروف به "ایت بوی" شایسته ترین پسر مدرسه از نظر درسی و اخلاقیه که البته خیلی از بچه ها توی این قضیه باهاش هم نظر نیستن اما ایت بوی اهمیت نمیده!
به جز دنیای کتاب هاش اوتاکوی دو آتیشه است و خب به ورزش فقط درحد تماشا کردنش علاقه داره.
از جئون خوشش میاد و به جز دوست نزدیکش نامجون، هیچکس اینو نمی دونه.
ایت بوی از خطر کردن و ریسک متنفره...
اما مشکل اینجاست که جئون دقیقا خود خطره!Park . Jimin
همراه بلوند جئون با پیرسینگ های بیشمار و پوزخند کثیفش پارک جیمین سال دومیه.
درسته تقریبا هیچوقت مدرسه نمیاد اما همه میشناسنش و خوب می دونن که نباید با دیوونه ی نترسی مثل پارک سرشاخ بشن.
پارک جیمین برخلاف تن لاغرش بی اندازه جسور و قدرتمنده هرچند...
درگیر بازی ای شده که خلاصی ازش تقریبا غیر ممکنه...Kim . Namjoon
خفن ترین عضو کلوپ سال آخری ها کسی نیست جز کیم نامجون، پسر فوق العاده جدی و گاها ترسناکی که همراه با زوجش توی بازی مین یونگی، تیم بسکتبال مدرسه رو به بهترین تیم سئول تبدیل کرده و باید استخوان های اعضای تیم حریف رو از دست و پاش جمع کرد!
نامجون با ایت بوی مثل برادر کوچیکترش رفتار می کنه و بی نهایت به رفاقتش با یونگی وفاداره...
اما متاسفانه کاپیتان کیم بدجوری عاشق کسی شده که نباید!
Min . Yoongi
پسر عصبی و کم حرف تیم بسکتبال مدرسه که بر خلاف جثه ی کوچیکش مثل فشنگ توپو از حریف میقاپه.
ترکیبش با نامجون کشنده است و هر تیمی رو له میکنه.
بعد از فوت مادرش با پدرخونده اش زندگی میکنه که اختلاف سنی چندانی هم ندارن.هرچند مین یونگی برای دوستای نزدیکش لوده و دلقک محضه اما برای هوبه هاش یک نگاه سرد کافیه تا سر جا خشک شن.
مین یونگی ضد اجتماعی، جامعه گریز و حتی کمی هوموفوبیکه اما سونبه ی فوق العاده ایه!Jung . Hoseok
کمیسر جانگ، پدر خونده ی بی اندازه جوان مین یونگیه.
هرچند دور از شغل تمام وقتش به عنوان یه پدر، پلیس مرموز و خودخواهیه که تشنه ی قدرته...
اون دست نشونده ی مقاصد کثیفیه که برای حفظشون با پسری هم سن و سال یونگی وارد رابطه ی مخفیانه میشه!
اما اون پسر کیه؟***
اینم از معرفی شخصیت های اصلی این AU هیجانی.
این داستان ترکیبی از چت اسکرین و سناریو هست که آدرنالین خونتون رو به شدت بالا می بره.منتظر چپتر اول باشید.🧡
YOU ARE READING
SAVE THE JEON! | KookV ᴼⁿᵍᵒⁱⁿᵍ
Fanfictionنماینده ی همه چیز تموم کلاس و شر ترین پسر مدرسه، سایه ی همو با تیر میزنن. اما مشکل اینجاست که نماینده کراش وحشتناکی روی اون عوضی داره! تا اینکه یه شب... یه ناشناس به نماینده پیام میده... ■ کاپل اصلی: KookV ■ کاپل فرعی: NamMin - Hopemin ■ ژانر: هیجا...