•Düello•

1.3K 73 10
                                    

Medya: Hestia Jones

--------------------------------------------------------------

"Ne?!"

Alyssa'nın karşısındaki 2.sınıf bir öğrenci, Alyssa'nın haykırışıyla ürküp uzaklaşmıştı. Alyssa ise içinden küfürler ediyordu.

Tim geri zekâlısı Sirius'a laf atmıştı ve bunun sonucunda iki kas çuvalı birbirlerini bir güzel benzetmişler, hastane kanadını boylamışlardı.

Hastane kanadının kapısından giren Alyssa, ilk önce sol taraftaki Tim'e baktı. Baygın bir halde yataktaydı.

"Nesi var Madam Pomfrey?"

"Burnunda, kolunda ve bacağında kırıklar var. Kaşı ve dudağı patlamış, onun dışında iyi."

Alyssa Tim'e kısa bir bakış attı. Bunun için onu affetmeyecekti. Adımlarını doğruca Sirius'a yönlendirdi.

Eli bandajlıydı, sol kaşının hemen yanında büyük bir morluk vardı. Bir yara bandı dudağının kenarındaydı.

Hemen yanındaki refakatçi koltuğuna oturup bir süre genç büyücüyü izledi.

Dağılmış siyah saçlarını özenle düzeltti. Düzeltirken, istemsizce dibine kadar girmişti Sirius'un. Sirius ise, burnuna dolan yoğun gül kokusuyla ayılmıştı.

İşini bitirip geri çekilen Alyssa'yı kendine çekti.

"Birileri sevgilisini mi merak etmiş?"

Alyssa gülerek gözlerini devirirken Sirius'un yüzünde 32 diş bir sırıtma oluşmuştu. Alyssa refakatçi koltuğuna otururken ellerini ayırmamışlardı.

"Nasılsın? O geri zekâlının sana laf attığını duydum."

"Daha iyiyim. Ama merak etme, ona haddini bildirdim."

Gülüşürlerken Alyssa kolunu sedyeye dayamıştı. Bir süre sohbet edip acısı varsa dindirmek niyetindeydi. Çünkü olanlar yüzünden kendisini suçlu hissediyordu.

Madam Pomfrey Sirius'a iksir şişesi uzatıp başka bir öğrenciye yönelirken Sirius iksirin tadından yakınıyordu.

Alyssa iksiri zorla içirirken genç büyücünün yüzünü buruşturmasıyla kahkaha atmıştı. Tam o sırada Çapulcular ile birlikte içeri giren Marlene, kahkahanın geldiği sedyeye yönelmişti.

Görüntü, Marlene ve Çapulcuların ağzını açık bırakmıştı.

Alyssa iksiri Sirius'a içirmeye çalışırken kahkaha atıyor, Sirius ise sesindeki flörtöz tınıyla Alyssa'yı öperse iyileşebileceğini söylüyordu.

Marlene'in sağ gözü hafiften seğirirken, asasını kaldırıp Alyssa'ya doğrultmuştu.

"Confundus. (şaşırtma büyüsü)"

Alyssa'nın elindeki şişe yere düşerken Sirius Marlene'nin asasını fark etmişti.

"Marlene..." diye tısladı dişlerinin arasından.

Madam Pomfrey yeri asasının bir hareketiyle temizlerken Alyssa Marlene ve Çapulculara dönmüştü.

Genç cadının gözleri öfkeyle kısılırken "Sen." demişti.

"Alyssa Cruel. Seni düelloya davet ediyorum. Kaybeden Sirius'tan uzak duracak."

Sirius tedirgince yüzü öfkeyle kasılan Alyssa'ya bakmıştı.

"Kabul ediyorum. Öğle arası bahçede."

Marlene cevap vermeye bile tenezzül etmeden hırsla sarı saçlarını savurup, hastane kanadından çıkmıştı.

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin