Bir şey soracağım.
Tim ile Alyssa (Timlyssa) aşırı Snily'ye (Snape + Lily) benzemiyor mu??
Sonu erkeğin (Snape ve Tim) kızın (Alyssa ve Lily) kalbini kırmasıyla biten, hüzünlü bir aşk hikayesi.
Aynı Anda Büyük Salon...
"Sende onların ayrılmasını istiyorsun."
"Ayırılmalarını istemiyorum, Sirius'un Alyssa'dan uzak durmasını istiyorum."
"İsteklerimiz aynı. Neden müttefik olmuyoruz?"
diye fısıldadı tehlikeli bir şekilde cadı. Bundan sonra tek arzusu, Sirius ile Alyssa'nın ayrılmasıydı. Bunun için daha başka yöntemler denemeye hazırdı.
"Hem belki onlar ayrılırsa, sen Alyssa ile mutlu olursun, ben de Sirius ile."
Oğlan bir süre düşündü. Eğer elindekileri Alyssa'ya verirse, bir şansı olabilir miydi? Beraber bir mutluluk şansları?
Alyssa ile 1.sınıftayken tanışmışlardı. Kendisini Slytherin'lere karşı korumuştu. Hem utanmıştı ama hem de yeni bir arkadaş edinmişti.
Sonrasında beraber ders çalışmaya başlamışlardı. 2.sınıftayken Alyssa'ya aşık olduğunu fark etmişti. Ama... daha sonra Sirius denen o herif girmişti aralarına.
Yanındaki cadının intikamla parıldayan mavi gözlerine baktı. Eğer onları verirse, Alyssa'nın kalbi kırılabilirdi. Zaten araları son olaydan dolayı limoni değil miydi?
"Ama... ya kalbi kırılırsa? Yani, aramız- biliyorsun..."
Yüksek sesle kahkaha attı genç cadı. "Elbette biliyorum!"
"Ama sen ona aşıksın, değil mi? Eğer bunları ona götürmezsen Alyssa'cığının mini minnacık, minnoş kalbi daha çok kırılacak... öyle değil mi?"
"Evet... evet..."
"Peki şimdi, veriyor musun vermiyor musun?"
"Tamam! Vereceğim."
*
Alyssa göl kenarında oturmuştu. Kütüphanede okuyamadığı aritmansi kitabına başlamıştı. Birden yanına birisinin geldiğini hissetti.
"Biliyorum, bana kızgınsın. Ama ben senin iyiliğin için öyle davrandım."
Alyssa kafasını kaldırıp çocuğa döndü. Yüzü yara içindeydi.
"Aman tanrım- birbirinizi nasıl bu kadar yaralayabildiniz?"
Baş parmağıyla morarmış yanağına dokundu.
"Önemli değil... artık acımıyor."
Kızın yanağındaki elini kavradı.
"Ama, senin canın çok acıyacak. Bu yüzden buradayım."
Cübbesinin cebinden bir zarf çıkardı. Bir kez daha tarttı kafasında... Alyssa'nın üzülmesine izin veremezdi.
Genç cadı atkuyruğundan firar eden bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırırken zarfı aldı.
"Bu nedir?"
"Açınca... görürsün."
Genç cadı bir kez daha çocuğun kahverengi gözlerine baktı.
"Beni korkutuyorsun Tim..."
diye fısıldadı Alyssa, korkuyla. Tim yaptığından pişman olmaya başlarken cadı çoktan zarfı açmıştı.
İçindeki hareketli fotoğrafları çıkardı genç cadı. İlk fotoğrafı görünce kaşlarını çattı.
Fotoğrafta, kumral uzun saçlı bir kız ile Sirius vardı. Gülüşüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın | Sirius Black
FanfictionSirius Black. Black ailesinin yüz karası, Hogwarts'ın namlı çapkını. Bir gün çıktığı bir kızı unutamadı. Ve bu kızı bulmak için çok uğraştı. Çapkın Sirius Black, tek geceliklerinden birine aşık olmuştu.