•Noel•

284 16 7
                                    

12.6 K okunma için hepinize çooook teşekkürlerrr öpüldünüz <33
Kitap hakkındaki görüşlerinizi, eleştirilerinizi ve teorilerinizi yazmayı unutmayın :)
------------------------

Tüm Hogwarts'ı Noel heyecanı sarmıştı. Hagrid her Noel olduğu gibi kocaman bir ağacı büyük salona götürüyordu. Profesörler el birliği ile Hogwarts'ı süslüyorlardı. Öğrenciler yılbaşı heyecanıyla dolup taşıyordu.

Son birkaç gün içinde Alyssa, Çapulcular, Lily, Hestia, Betty, Lucius ve Narcissa normal hayatlarına dönmeyi başarmışlardı. Yani, en azından çoğu.
Sirius ve Alyssa beraber zaman geçiriyorlardı ama bu, Sirius'un Çapulcular'ı unuttuğu anlamına gelmezdi. Alyssa ve Çapulcular geçen hafta bir olup Ortak Salon'da Bertie Botts'tan bir patlama yaratmamışlar mıydı? Elbette tüm gözler üzerlerine çevrilse de bunu yaptıklarını kanıtlayan bir delil olmadığından ceza almamışlardı. Tek görgü tanığı olan Peeves çok eğlenceli olduğundan onları ele vermemeyi tercih etmişti.

Başka bir akşam yemeğinde ise Dumbledore sıkıcı ve öğüt verici konuşmalarından birinde, "Yıldızları hedef alın." Cümlesini kullanması büyük bir 'yıkım'a yol açmıştı. Koca konuşmanın içinden sadece bu üç kelimeyi duyan James ve Alyssa, aynı anda birbirlerine bakıp kaşıklarına aldıkları patates püresini Sirius'a fırlatmışlardı. Sirius'un karşılık vermesi ile 1975 yılının en büyük yemek savaşı başlamıştı. O olaydan sonra James, Alyssa ve Sirius tüm salonu temizleme cezası alırken Profesör McGonagall Dumbledore'a bir daha o cümleyi kullanmamasını tavsiye etmişti.

Betty ise anne ve babasının boşanma haberiyle zor günler geçirmeye başlamıştı. Çoğu zaman dokunsan ağlayacak gibi geziyor ve bu Slytherin'li zorbaların eline koz veriyordu. Bu yüzden genelde yalnız başına gezmemeye başlamıştı.
James ise hâlâ Lily ile flörtleşmeye çalışıyordu, dünya tersine dönse bile yapacaktı bunu. Geçen akşam aralarında meydana gelen olay ile James bir süre kendine gelememişti.

"Hey, Evans, bu hafta sonu Hogsmeade gezisi var. Bilirsin, eee, beraber bir kaymak birası içelim mi?"
Lily'nin aniden kıkırdaması ile James kendini çok kötü hissetmişti.
"Neden gülüyorsun Lily-çiçeğim? Yüzümde bir şey mi var?"
Lily gülmeye devam edince James eliyle yüzünü yoklamaya başladı.
"Gözlüklerin buhar olmuş." dedi Lily en sonunda. James'in elini nazikçe yüzünden çekerek gözlüğünü aldı. "Temizleyeyim."
James ise o akşam boyunca erkekler yatakhanesinde boş boş duvara bakarak Lily'nin dokunduğu eline sanki kutsal bir nesneymiş gibi davranmaya başladı.
"Sirius, elime dokunma!"

Ama Lily'nin kendi içinde başka dertleri vardı. Bay ve Bayan Cruel'ı anlamakta zorlanıyordu ve içinden bir his her şeyi bilmediğini söylüyordu. Her ne kadar belli etmemeye çalışsa dahi Hestia'nın onunla konuşmaya çalışması başaramadığının göstergesiydi.
Alyssa ise kendi iç dünyasıyla boğuşuyordu. Sürekli yaptıklarıyla ilgili yorum yapan sesler duyuyordu; hemde bir tane de değil, tamı tamına 3 farklı ses duyuyordu. Bazen ise hiçbir şey düşünmeden, 1 saat boyunca öylesine duvara baktığı olmuştu. Uyuyamıyordu, çok sık başı ağrıyordu. Birkaç kez Hastane Kanadı'ndan ağrı kesici iksir almıştı ama ağrıları gram azalmamıştı. Diğerleri ise kendi halindeydi.

Hogwarts arazisine akşamüstü serinliği çökmüştü. Hogsmeade gezisinin son saatlerine girmişlerdi. Lily, Alyssa ile çapulcularla birlikteydi. Hestia ise Betty ile onların arkalarındaydı.
"Tia, neden onları takip ediyoruz?" dedi Betty, sıkıntıyla.
"Peşime takılan sensin Bett, istemiyorsan gidebilirsin."
Betty ofladı ve fısıldadı, "Yoksa sen de mi Çapulculardan birine tutuksun yoksa?"
"Sen de mi derken? Ve elbette hayır!"
"Alyssa'nın gözü zaten Black'te, Lily'nin de James'ten hoşlandığı ama bunun farkında olmadığı aşikâr. Peki sen? Lupin çok hoş ve tek."
"Saçmalama Bett! Remus ile hiçbir alakam yok benim. Ayrıca Çapulcular umurumda değil, ben Lily ve Alyssa'yı izliyorum."
"Ama neden?" dedi Betty ama Hestia'nın sert bakışlarıyla sustu.
"Lily senenin başından beri huzursuz. Bir şey sakladığı belli ve ben bunu öğreneceğim."

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin