•O Kız•

1.5K 80 8
                                    

Gryffindor Ortak Salonu'na ulaşan Sirius, kendini koltuğa atmıştı. Aynı anda koltuklarda oturup Sirius'un durumunu konuşan Çapulcular, aniden susmuşlardı. Sirius'un gözleri avını arayan bir kartal misali, kızlar üzerinde gezerken havadaki gergin ortamı dağıtmak isteyen James, sohbet konusu açmaya çalıştı.

"Bugün Evans'ın yanına gittiğimde gözlerinde olağandışı bir parıltı gördüm. Bence artık bana karşı bir takım duygular hissediyor. Sizce?"

Remus gözünü devirirken Peter söyleyecek söz arıyor gibiydi. Sirius ise James'e bakmadan cevap vermişti.

"Her 'olağandışı' parıltı aşk belirtisi değildir, Çatalak."

Remus ise devam etti.

"Pati'ye katılıyorum. Bence Lily'nin gözlerindeki 'olağandışı' parıltı, sana olan sinirindendi."

James iç çekerken bir gün evlenecekleriyle ilgili bir şeyler mırıldanırken Remus'a bakıyordu. Bu bakışların anlamı, 'Artık şu soruyu sor.' du. Remus yüksek sesle boğazını temizlerken Sirius arkadaşlarına dönmüştü. 

"Sirius. Seninle bir şey konuşmamız gerek."

"Tamam, dinliyorum."

Tam Remus uygun bir dille açıklama yapacakken James ortaya atıldı.

"Sana ne oluyor, Siri? Merlin aşkına, 2 gündür gözün kimseyi görmüyor. Yoksa bir şey mi oldu?"

James'ten gaza gelen Peter da konuşmaya katılmıştı.

"Son zamanlarda garipsin. 3 yıldır arkadaşız, bize anlatabileceğini biliyorsun."

Remus içinden, 'Güya konuşmayı ben yapacaktım' diyerek iç geçirirken James ve Peter'a katıldığını belli eder bir şekilde başını salladı. 
Sirius bir süre düşündü. Birbirlerinden ayrılmayan Çapulcular, 2 günlük bir ara vermiş gibiydi. Sirius bunu fark ettiğinde kaşlarını çattı, kendine kızmıştı. Nasıl böyle bir şeyi yapmış olabilirdi ki?

Kendi kendine, 'Bana yaptırdığına bak, A.H.C.' dedikten sonra olanları arkadaşlarına anlatmaya karar verdi.

"İki gün önce, Slytherin'lere karşı kazandığımız Quiditcch maçının partisini hatırlıyor musunuz?"

James, Remus ve Peter evet anlamında başlarını salladılar.

"Partide yanıma bir kız gelmişti hani, sonra onu odama götürmüştüm."

"Hatırlıyorum. Kısa, dalgalı, James gibi siyah saçları vardı. Yatakhaneye giderken arkasından görmüştüm. Kırmızı-sarı bir elbisesi vardı."

Peter'in söylediklerine karşılık Sirius'un gözleri ışıldadı. Onun için büyük bir ipucuydu. Kırmızı-sarı elbise...

"Evet. Benim hatırladıklarım da bunlardı. Sabah uyandığımda kız yoktu, gitmişti. Ama o sabahki halimi hatırlıyorsunuz."

"O kızı düşündün."

"2 gün boyunca, aralıksız mı?"

diye bir soru yöneltti James. Eğer Sirius'un cevabı evet se, kendisi gibi, aşık olmuş demekti.

Sirius ise düşündü. 2 gündür aklından çıkmayan iki kişi vardı, o da A.H.C. ve Alyssa Cruel denen kızdı. İntikam listesinin tepesindeki.

"Sanırım evet."

"Aşıklar Derneği'ne hoş geldin, Pati."

"Ne?"

"Aşıklar Derneği diyorum, Sirius. Aşık olmuşsun o kıza."

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin