•Amortlyssa•

1.4K 75 27
                                    

Kitap hakkındaki düşünceleriniz neler? Buraya yazabilirsin.

Kitap hakkında istekleriniz? Buraya yazabilirsin.

-------------------------------------------------------------------------------

"N-ne?"

Genç cadının ağzından sadece bu kelime çıkabilmişti. Nasıl anlayabilmişti o olduğunu? Oysa ki imzayı öyle atınca, bulunmaz sanmıştı. Ama Sirius ne yapmış etmiş, bulmuştu Alyssa'yı işte. Bir soru dolanıyordu kızın kafasında:
'Neden?'

"Sensin işte. Biliyorum. Her şey uyuyor. Karakter analizi, dış görünüş, imza..."

"Karakter analizi mi? Ne diyorsun, Black?"

"James bile Potter'dan James'e terfi etti, ben hâlâ Black'im, öyle mi?"

Sirius vazgeçmeyecekti. Bulmuştu işte, inkar edemezdi. Yolun sonuydu burası.

"Benden ne istiyorsun... Sirius?"

Genç büyücü ise o geceki kızın, A.H.C.'nin karşısındaki kişi olduğundan emindi. Ve bunu kanıtlamıştı. 

"Doğruyu. O sabah neden bir not bırakıp gittin?"

Genç cadın titrek bir nefes verip, koltuğa bıraktı kendini. Sirius hemen onun yanında yerini alıp, Alyssa'nın elini kavradı. Alyssa irkilirken her şeyi anlatma kararı almıştı.

"Lily... benim en yakınım... biliyorsun. Ve o da, bende senin ve diğerlerinin -Çapulcuları kastediyorum- her milimden nefret ediyoruz. Ama 3 gün önce, Betty, seninle asla flört edemeyeceğimi, aksine, senin yakınında bile duramayacağımı söyledi... Bense hırs yaptım ve yanına geldim... neyse işte, geri kalanı notta var zaten. Sabah ise, içimde büyük bir pişmanlık vardı. Uyanıp giyindim ve o notu yazdım. Biliyordum, beni o gecede bırakacağını, hatırlamayacağını düşünüyordum. Neredeyse her cadı gibi, kullanılıp atılmış gibi hissediyordum. Daha sonra... bunu hissetmeyi hak etmediğimi fark ettim."

Sirius Alyssa'ya biraz daha yaklaşırken kızın gözünden akan bir damla yaşı sildi. 

"Neden? Neden öyle hissettin?"

"Çünkü... Lily ile olan arkadaşlığımıza ihanet etmiş gibi hissediyordum... onu arkasından bıçaklamış biri gibi. Eğer isteseydim, Betty'e karşı çıkabilirdim, reddedebilirdim, seninle o geceyi yaşamayabilirdim. Ama oldu işte."

Sirius kızı kendisine çekip sarılırken kokusunu içine çekti. Tanıdık kokuydu bu. O geceki yoğun kırmızı gül kokusu. Saçlarını okşarken Sirius konuşmaya başladı.

"Ben ise o sabah her kızda olduğundan daha farklı bir şey hissettim. Bir gece önce seviştiğim kız, sürekli aklımdaydı ve çıkmıyordu. Tek istediğim, tek arzum seni bulmaktı... ve, buldum da.
Nedenini merak ediyor musun? Çünkü ben sana aşık olmuştum, Alyssa."

"Gerçekten mi? Bana... aşık mısın?"

"Hem de tahmin edebileceğinden çok daha fazla."

Kollarını kıza doladı Sirius. Başını kızın saçlarını gömüp kokusunu içine çekti.

"Seni çok seviyorum Alyssa 'Gelecekteki' Black..."

"Senden nefret ediyorum Sirius 'Şapşal' Black..."

Bunu 'Seni çok seviyorum' diye algılamayı tercih eden Sirius, koynunda uyuyan kızın sarhoş edici kokusuyla kendini uykuya teslim etti.

Ama iki genç de bilmiyordu ki,

Her aşk sanıldığı kadar kolay değildi.

*

Sabah olunca Gryffindor Ortak Salon'una inen herkes, koyun koyuna uyumuş olan Sirius ve Alyssa'yı işaret ediyordu.

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin