•Yıl Sonu•

925 60 7
                                    

"Hey, Evans!"

Lily arkasını döndü, bir an önce Muggle Bilimleri dersine yetişmesi gerekiyordu.

"Ne söyleyeceksen çabuk söyle, Potter, senin aksine benim yetişmem gereken dersler var."

"Eee... şey... benimle baloya gelir misin, Lily-çiçeğim?"

Lily bu soruyu elbette bekliyordu. İlk önce James'i inceledi. Siyah dağınık saçları ve ela gözleri her zamanki gibiydi. Yüzü hafif kızarmıştı, elini ensesine götürmüştü.

Arkasındaki Çapulculara baktı Lily. Üçüde Lily James'e lanet yollarsa diye tetikteydi. Ardından aklına Alyssa geldi, James konusunu konuşurken ki sözleri.

"Bence ona bir şans vermelisin, Lils. Belki onu tanırsan sevebilirsin. Ve Yıl Sonu Balosu bence bunun için harika bir fırsat."

İçten içe haklı olduğunu biliyordu Lily. Bu yüzden James'e döndü. Ela gözleri kendisine dikilmişti. 

"Peki, Potter, yarın akşam balodan yarım saat önce beni kızlar yatakhanesinden alırsın."

James'in gözü şaşkınla açılırken Lily arkasını dönüp yürümeye başladı.

James'in çapulculara, "O... kabul mu etti?" diye sorduğunu duydu. Hafifçe kıkırdarken yürümeye devam etti Lily.

"BİLİYORDUM! BENDEN HOŞLANDIĞINI BİLİYORDUM, LİLY EVANS!"

James mutlulukla bir nida atarken Lily arkasını dönüp James'e bağırdı.

"Balo teklifini kabul ettiğim, senden hoşlandığım anlamına gelmez, Potter! Sen yine Alyssa'ya şükret!"

Sirius mutlulukla James'i dürtüklerken Lily sınıfına gitmişti.

Sirius ve Alyssa arasında ne olduğunu sorduğunuzu duyar gibiyim.

Bahçede olanlardan sonra Alyssa Sirius'a bir şans vermeye karar verdi ve çıkmaya başladılar. Güzel haber, değil mi?

Ayrıca, Sirius'un sevgilisi olduğundan resmi olarak bir çapulcu olmuştu. Bu yüzden kızlarla arası bek iyi olmayan Peter Pettigrew'a arkadaşı Betty'i ayarlamıştı. Peter'in minnettar yüz ifadesi görülmeye değerdi.

<Balo Günü>

"Alyssa! Elbisen nerede?"

"Dolapta, Lils."

"Çıkarsana!"

Alyssa gülerek göz devirirken yeşil ve uzun elbisesini dolaptan çıkardı.

Alyssa gülerek göz devirirken yeşil ve uzun elbisesini dolaptan çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(medyadaki Alexia Evellyn'nin yeşil elbisesi <3)

Alyssa elbisesini giyip saçını taramaya başladı. Yeşil topuklularını ayağına geçirip Lily'i süzdü. Üstünde kısa, lacivert bir elbise vardı. Kızıl saçlarını topuz yapmaya çalışıyordu.

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin