•En Mükemmel Gün•

753 47 10
                                    

Ayy ben Alyssa ve Sirius'a benzeyen bir çift bulmuşum, harika yaa... 

Filmdeki adam da çapkın ve kız ile yatıyor, ardından her yıl belirli bir gün görüşmeye başlıyorlar. Filmi tavsiye ederim, adı "One Day"
1K okunma için hepinize teşekkür ederimmm

--------------------------------------------------------------------------------

Genç adam sabah burnuna dolan gül kokusuyla uyandı. Uyku mahmurluğu ile ilk önce Regulus'un şaka yapmış olabileceği düşündü. Yavaşça gözlerini açıp etrafa baktığında Regulus'u görmedi. Gözlerini yatağa diktiğinde aklı başına gelmişti.

Koyu renkli saçlar neredeyse tüm görüşünü kaplamıştı. Yoğun gül kokusu yüzünde hafif bir sırıtmaya neden olmuştu. Birden kucağındaki ağırlık kendisine çevrildi ve gülümsedi.
"Günaydın Sirius."
"Günaydın sevgilim."

Alyssa yatakta doğrulurken Sirius onu kolundan tuttuğu gibi geri yatağa çekti.
"Biraz daha yatalım."
Alyssa kıkırdayıp yüzünü yakışıklı sevgilisinin boynuna gömdü. Sirius onu sıkıca sarmalarken hayatının en güzel sabahına uyandığını hissediyordu.

Alyssa ise yerinde gayet memnundu. Sirius'un kokusunu sanki son kez kokluyormuşçasına içine çekip yanağına bir öpücük kondurdu.
"Bu kadar yeter. Ben açım."
Alyssa yataktan kalkmaya yeltenirken birden olduğu yerde kalakaldı. Aklına annesi ve babası gelmişti. Bakışlarını yere çevirirken evine geri dönüp bakması gerektiğini hissediyordu.
Ya kendisi gittikten sonra ölüm yiyenler geldiyse? Ya anne ve babası... ölmüşse?
Nabzı hızlanırken derin derin nefes alıp veriyordu. Sakinleşmeye çalışarak yumruğunu sıktığında tırnakları avucuna batsa da sıkmaya devam etti. O sırada belinde bir sıcaklık hissetti.
Sirius kendisine sarılmıştı.
Yumruklarını serbest bırakırken Sirius'un belindeki ellerini kavradı.
"Her şey düzelecek sevgilim... Annen ve baban iyi."
"Nereden biliyorsun? Belki de... belki de başlarına bir şey geldi...?"

Sirius Alyssa'yı kendine çevirdi. Alyssa'nın dolu gözlerini fark ettiğinde hiç bir şey demeden güzel sevgilisine sarıldı.
Alyssa omzunda ağlarken kulağına fısıldadı.
"Biliyorum, ve bunun nedeni yok. Sirius her şeyi bilir."
Alyssa hafifçe kıkırdarken Sirius'tan ayrıldı ve yataktan kalktı. Gözlerini sildi ve gülümsemeye çalıştı.
"Eee, bugün ne yapacağız?"
Sirius düşünür gibi yaptı ve ardından hınzır bir gülümseme takındı.
"Bence bütün gün odamda kalabiliriz... Yatağımda?"
Alyssa'nın yüzüne bir sırıtış yerleşti.
"Bende dışarı çıkarız diye düşünüyordum... Muggle dünyasına?"

Sirius dudağını büzerken Alyssa üstüne bir şeyler giyinmek üzere sandığına yöneldi. Sirius yatakta kaykılarak onu izlerken sırıtıyordu, aynı anda kafasına yastık yemesi bir oldu.
"Hemen odadan çıkıyorsun Black!"
"Ama neden? Burası benim odam!"
"Peki o halde..." dedi Alyssa, aklına bir şey gelmişçesine. Eline aldığı giysileri kucakladı. "Bende Regulus'un odasında giyinmeyi denerim. Belki izin verir."

Alyssa yavaş adımlarla kapıya yönelirken Sirius çapkınlık genlerinin çok azı bile olsa kardeşine geçtiğini hatırlayınca Alyssa'yı kolundan tuttu.
"Şimdi ne gerek var ya Regulus'un salatalık rengi odasına... Gel sen burada rahat rahat giyin güzelim, ben dışarı çıkarım..."

Sirius Alyssa'nın yanağına bir öpücük kondurduktan sonra odadan çıktı. Alyssa gülümseyerek üstünü giyindikten sonra aşağıya, Sirius'un yanına, kahvaltı masasına indi.

Odadan içeri Sirius ile girdiğinde ev halkının çoktan yemeği yarıladığını fark etti. 
"Geç kaldınız." dedi soğukça Mrs. Black. Alyssa tam bir şey demek için ağzını açacakken Sirius atıldı.
"Uyuyakaldık. Zaten sizinle kahvaltı etmeyecektik, biz dışarı çıkacağız."
Mrs. Black tehditkar bakışlarını gönderdikten sonra eliyle gidin işareti yaptı ve Sirius Alyssa'nın elini tuttuğu gibi dışarı çıkardı.

"Nereye gideceğiz?" dedi Alyssa, gülümseyerek. Sirius gözünü kırptı ve yürümeye başladı.
"Biraz ileride bir anahtar var. Delinin biri oraya her gün aynı yere giden bir tane koyuyor. Gideceğimiz yer ise oldukça güzel."

"Sirius!" dedi Alyssa aklına gelen şey ile. "Para kesem odanda kaldı!"
Sirius sırıtarak cebindeki ağzına kadar dolu olan keseyi çıkardı. "Sevgili kardeşimin stoğundan aldım ben. Sen merak etme."

Alyssa utançla gülümesedi ve el ele anahtara ilerlediler.
Anahtar, eski ve antika bir cep saatiydi. Sirius Alyssa'nın elini sıkıca tutarak saate dokundu ve bir anda her şey bulanıklaşıp dönmeye başladı. Yere indiklerinde Alyssa sendeledi ve dengesini kaybedecekken Sirius onu belinden tuttu.
"İyi misin güzelim?"
"İyiyim sadece başım döndü. Her kullanışımda oluyor öyle."

Sirius başını salladı ve ilerlemeye başladı. Sonunda küçük bir cafeye gelmişlerdi.
"İki tost, iki kahve. Her zamankinden." dedi Sirius, garsona.
"Elbette Bay Black. Yanınızdaki hanımefendi müstakbel Bayan Black mi?"
"Ta kendisi." dedi Sirius sırıtarak. Alyssa utanarak başını öne eğdiğinde bir masaya oturdular.
Birkaç dakika sonra gelen tost, hem çok inceydi hem de çok lezzetliydi.

"Bu harika bir şey!" dedi Alyssa kahvesinden yudumlayarak.
Sirius göz kırptı. "Bugün en çok kuracağın cümle bu olacak."

Alyssa sırıtırken tostlar bitti ve Sirius parayı ödeyip Alyssa'nın elini tuttuğu gibi dışarı çıkardı. Biraz yürüdükten sonra birden gürültü artmaya başladı. Birden Alyssa kendini renkli bir panayırda buldu.

Sirius ile oradaki birçok oyunu oynayıp eğlendiler. Hatta Sirius kazandığı pembe ayıyı Alyssa'ya vermişti ve Alyssa ayıya sarılarak yürümüştü. (Medya)

Öğlende panayırda sosisli yemişlerdi ve Alyssa ilk kez yediği bu yiyeceğe bayılmıştı. Daha sonra panayırdan çıkıp muggle çarşılarında gezmişlerdi. Alyssa her ne kadar kitapçılarda durmak istediyse de Sirius bıkkınlıkla göz devirdiğinde kitapçıları gezememişti.

Akşama doğru eve döndüklerinde oldukça eğlenmişlerdi. Walburga Black ile hiç karşılaşmadan odaya gitmek isterken Orion Black'in sesi gürledi.
"Alyssa Heather Cruel. Evin şuan güvenli. Birkaç saat sonra gidebilirsin. Uçuç tozu şöminenin üzerinde."
"Çok teşekkür ederim Bay Black." dedi Alyssa ve odaya çıkıp hızlıca eşyalarını topladı.
Sirius giysilerini katlayan Alyssa'nın arkasından sarılıp, "Gitmeli misin?" dedi üzgün bir sesle.

"Maalesef..." Alyssa arkasını dönüp kollarını yakışıklı sevgilisinin boynuna doladı. "Ama bu yakışıklı genç bana hayatımın en mükemmel gününü yaşattı. Bunu asla unutmayacağım. Teşekkürler.."
Sirius alnını Alyssa'nın alnına dayadı ve fısıldadı. "Asıl ben bu genç ve güzel bayana teşekkür ederim. Hayatımın en güzel gününün en mükemmel yanı olduğu için.." Cümlesini bitirdiğinde Alyssa ile dudaklarını birleştirdi.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Alyssa eline uçuç tozunu aldı ve şömineye girdi.
"Seni seviyorum Sirius."
"Seni seviyorum güzelim."
Alyssa gülümsedi. "St. Pancras no 7!"
Uçuç tozunu bıraktığında aniden ortaya çıkan yeşil bir ateşle gözden kayboldu.

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin