Sevgili Aly,
Zor zamanlar geçirdiğini biliyorum, ve bunun sebebinin de ben olduğumu biliyorum. Ama o anda hatanın bende olduğunu düşünemedim, çok özür dilerim. O sırada tek düşünebildiğim sana olan sevgimdi. Senin doğru kişi olduğunu biliyorum, her ne kadar senin için doğru kişi olmasam da... Yeniden özür dilerim. Yine de, ne zaman istersen veya ihtiyacın olursa, kapım sana her zaman açık olacak.
Seni seven,
Tyler Watson."Yok, ben öldüreceğim bunu!" diye haykırdı Sirius. Alyssa mektubu açmadan önce Sirius'un yanına gelmişti ve bundan pişman olmaya başlamıştı.
"Sakin ol Pati-"
"Bana sakin ol deme James!" diye bağırdı tekrardan. "Merlinsiz asasız hâlâ düşmüyor kızın yakasından!"
Alyssa bir parşömen ve tüy kalem çıkardı. Sirius ona döndü, hâlâ söyleniyordu.
"Gerçekten parçalayacağım adamı. O sırada tek düşünebildiği sevgisiymiş! Var ya-"
"Sirius!" dedi Remus ve onu susturdu. "Biliyoruz sinirlisin. Yeter ama."
"Nesi yeter Aylak ya? Sence Alyssa'yı öptüğü an benim gözümün önümden gidiyor mu?"
Alyssa hafifçe sırıttı ve Sirius'un yanağına bir öpücük kondurdu. "En azından hatasının farkında."
"Bu bile bir şey." diye mırıldandı genç adam. "Tamam, yaz oraya; Merlin'in lanetlediği gerzek...""Hayır." dedi Alyssa ve tüy kalemini mürekkebe batırdı. "Sevgili Tyler..."
"Ne sevgilisi? Sevgili mi o artık? Yaz, Tyler beyinsizi..."
"Sirius bırak kız yazsın."
"Hayır Çatalak, benim içim rahat etmeyecek. Yazdın mı Alyssa?"
"Tabi ki hayır! Biliyorum kızgınsın ama daha az sert başlayalım."
"Hak ediyor ama!"
"Sirius, lütfen." dedi Alyssa ve mırıldandı. "Tyler..."
"Sevgili Tyler'dan daha iyi. Ama ben yine de ilk dediğimi yeğelerdim. Dur yada ben mi yazsam?"
"Saçmalama Pati." dedi Remus ve Sirius'u kolundan tuttu. "Bırak yazsın."
Alyssa Remus'a gülümsedi. "Yok önemli değil. Gerçekten. Bırak karışsın."
Alyssa Sirius'un bu hallerinden hoşlanmaya başlamıştı. Remus başını salladı ve elini Sirius'un kolundan çekti."Tyler... Mektubun için teşekkürler-"
"Orada dur bakalım!" dedi Sirius. "Zaten yapması gereken bir şey için neden teşekkür ediyorsun? Bak şöyle yaz; Sonda yazdığın teklifini değerlendirmeye bile almayacağım çünkü ben Sirius'a aşığım-"
"Hey! Sirius biliyorum kızgınsın ama Tyler'ın gözüne aşkımızı sokamam!"
"Neden? Neden sokamayasın ki? Sok ki bir daha sana yazamasın."
"Çünkü benden hoşlanıyor, Sirius. Bunu yaparsam canını yakmış olurum ve bu... Çok zalimce."
"Alyssa haklı Pati, cidden berbat bir duygu olurdu." dedi uzun süre sessiz kalan Peter.
"Sen nereden biliyorsun berbat bir duygu olduğunu?" James Peter'ın saçlarını karıştırdı.
"Yok ben sadece empati yaptım, gerçekten."
James ve Peter konuşurken Sirius sadece Tyler, yazan parşömene eğildi.
"Peki... O zaman şunu yaz, Benim için doğru kişi olmadığın doğru..."
"Bak işte bunu yazabilirim. Hmm.. O zaman şöyle olsun: Tyler, Hatanı fark etmen benim için çok şey ifade ediyor-""Niye çok şey ifade ediyormuş?"
"Sirius. Hatasını fark etmesinin iyi bir şey olduğunu biliyoruz."
"Tamam da- Hey!"
Alyssa onu dinlemeden çoktan ilk cümleyi yazmıştı. "Ama şunu belirtmeliyim ki, arkadaşlığımız bir daha eskisi gibi olmayacak."
"Bu iyi. Ama daha sert yazabilirsin."
Alyssa kaşlarını kaldırdı ve dediği cümleyi aynen yazdı. "Bu iyi, böyle kalsın. Umarım bir gün daha doğru bir kişiye aşık olursun. Sevgiler-"
"Sevgiler mi? Alyssa, ciddi misin?"
"Peki... Sadece imza atayım o zaman. A.H.C."
Sirius imzayı görünce belli belirsiz sırıttı. "Alyssa Heather Cruel." Alyssa kendisine gülümseyip mektubu zarfa koyarken mırıldandı. "Alyssa Heather Black... A.H.B..."
Remus kendisine omuz attı. "Alyssa Black, ha?"
James de sırıttı. "Bence yakıştı. Hatta baya yakıştı."
"Katılıyorum." dedi Peter da.
"Siz en iyisi hemen evlenin." Ardından ekledi Remus. "Minik Black'leriniz de olur hem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın | Sirius Black
FanfictionSirius Black. Black ailesinin yüz karası, Hogwarts'ın namlı çapkını. Bir gün çıktığı bir kızı unutamadı. Ve bu kızı bulmak için çok uğraştı. Çapkın Sirius Black, tek geceliklerinden birine aşık olmuştu.