•Black Malikanesi•

791 49 18
                                    

Alyssa'nın gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Annesinin çığlıkları hâlâ kulaklarındaydı. 

"Sende kimsin, küçük? Aklına esen herkes buraya gelemez!" diye gürledi bir kadın sesi.

Alyssa hızlıca kadına döndü. Asasını doğrultmuştu, gözleri tehlikeli bir şekilde kendisine dikilmişti. Muhtemelen kadın Sirius'un annesi Walburga Black'ti.  

"Efendim, sizi rahatsız ettiğim için çok üzgünüm ama buraya gelmek durumundaydım."

Walburga gözlerini kısıp kızı süzdü. Siyah saçları ve yeşil gözleriyle bir Black'e benziyordu. "Adın ne, çocuk?"

"B-ben Alyssa Cruel, Mrs. Black. Vega Malfoy'un kızıyım."

Walburga'nın gözleri kocaman açıldı. "BİR KANI BOZUK HA? ASİL BLACK MALİKANESİNDE HA? GİT BURADAN, KAN HAİNİ! PİS MELEZ! KANI BOZUK CRUEL!"

O sırada içeri biri girdi. "Neler oluyor, anne?" Son derece Sirius'a benzeyen bir gençti kapıdaki. Muhtemelen Sirius'un kardeşi Regulus Black'ti. "BİR KANI BOZUK ASİL VE PEK SOYLU BLACK AİLESİNİN MALİKANESİNE AYAK BASTI! KAN HAİNİ VEGA'NIN KANI BOZUK KIZI-" O sırada Walburga'nın sesi Sirius'un sesiyle bölündü. "ANNE! Alyssa?"

Alyssa dolu gözleriyle Sirius'a baktı. "Özür dilerim Mrs Black... Annemin böyle saf bir kana ihanet etmesini anlayamıyorum... Babamı sevip çok büyük bir hata yapmıştı ve şimdi cezasını çekiyor..." Yaşlar gözlerinden firar ederken Walburga'nın gözüne girmek için bağırmaya başlamıştı. "BABAMDAN NEFRET EDİYORUM, ANNEMDEN NEFRET EDİYORUM, EĞER EVLENMESELERDİ BUNLAR OLMAYACAKTI! NİYE SOYLU KANIMIZA İHANET ETTİN, ANNE!"

Walburga gözlerini kısıp kızı inceledi. Sirius koşarak Alyssa'nın yanına çömelirken cevap verdi. "Annenden bu kadar çok mu nefret ediyorsun, Cruel?"

Alyssa gözyaşlarının arasında kadına bakıp başını salladı. "Hem de çok! Ben sadece Ölüm Yiyenlerden kaçmak için buraya geldim, yoksa annemin çığlıkları umurumda değil! Kan hainliği affedilemez bir olay, kendimden iğreniyorum!"

Sirius Alyssa'ya sarılırken kulağına fısıldadı: "Oyunculuğun çok güzel sevgilim." 

Alyssa nefret dolu mimiklerini hafifçe oynatmak zorunda kalmıştı. Ardından Walburga konuşmuştu. "2 gün. 2 gün sonra tehlike geçer ve evine dönersin." Regulus Black kötü bakışlarından birini atmıştı. Alyssa bir teşekkür mırıldanıp saygıyla eğilirken Sirius onu yukarı çıkarmıştı. Walburga'dan yeterince uzaklaştıktan sonra Alyssa yarı timsah gözyaşlarını sildi.

"Zorunda kalmadıkça buraya geleceğini sanmıyorum. Ne oldu?"

Alyssa gerçekten burnunu çekip anlatmaya başladı. "Babam Ölüm Yiyenler tarafından yapılan İmperius lanetinin sonucunda anneme Crucio yaptı. Annemin çığlıkları..." Gözyaşları yanaklarından süzülürken Sirius ona bir daha sarıldı. O sırada odaya bir ev cini girdi. "Hanımefendi sandığı buraya bırakmamı istedi." Sinir bozucu tiz sesi parmağını şıklatmasıyla yok olmuştu.

 Alyssa iç çekip yatağa otururdu. "Lily'e gidemezdim. Trenden inip eve dağılmamızın üzerinden daha 1 saat geçmeden oraya gidersem bana soru soracaklardı haliyle. Ama onlara Ölüm Yiyenleri nasıl anlatabilirdim? Eğer anlatmış olsaydım bu, Lily'i okula göndermemelerine sebep olabilirdi... Lily'nin güvende olması için."

Sirius Alyssa'yı kendine çekip saçlarına bir öpücük kondurdu. "Bunların üstüne bir de oyunculuk yaptın."

Alyssa burukça kıkırdarken beraber yatağa uzandılar. "Onları kaybetmekten korkuyorum." Sirius Alyssa'ya döndü. "Onları kaybetmeyeceksin."

*

"Her ne kadar yerimden memnunsam da akşam yemeği vakti. Yemeğe geç kalanlar yemek yiyemez. Annemin gözünde çizdiğin profilini destekleyecek şekilde giyin."

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin