•Seni Buldum•

1.4K 83 16
                                    

Genç adam gözlerini ovuşturarak koridorda ilerlemeye devam eder. Tüm dersler bitmiş, yemek ile yasak saat arasındaki zaman dilimindelerdir. Genç büyücü, son zamanlarda aşina olduğu kütüphaneye girerek bir masaya yerleşir. Çantasını masaya koyup, raflar arasında gezinmeye başlar. Büyücü soyları ile ilgili gördüğü tüm kitapları alırken, aklı etkilediği cadılardadır.

3 gün önce, gecesini beraber geçirdiği kızı bulmak için çalışmalara başladığından beri, şüphelendiği isimleri tek tek elemiş, sonunda bir isimle baş başa kalmıştı.

Alyssa Cruel.

Bunun üzerine ilk derslere doğru yol alan 2 kız öğrencinin yanına gitmiş, onlardan Alyssa denen kızı takip etmelerini, tanıyorlarsa onu kendisine anlatmalarını istemişti. 

Şanslıydı ki, karşılaştığı kızlardan biri Gryffindor'lu Hestia Jones, diğeri ise Hufflepuff'lı Betty Marvin'di, yani Alyssa'nın irtibatta olduğu kişiler. Betty Sirius'a yardım etmeyi hemen kabul etse de, Hestia şüpheli davranmıştı. Evet, Alyssa ile bir kaç kez konuşmuştu ancak onun iyiliğini isteyecek kadar da yakındı. 

Ama Sirius Hestia ile Betty'nin Alyssa'ya olan yakınlığından habersiz olduğu için, Hestia'nın tavırlarında bir gariplik görmemişti. Ama Hestia ilk gördüğü yerde Alyssa'ya olanları anlatmıştı. 

Alyssa ise Sirius'un kendisini mimlediğini anlamıştı. İlk başta tedirgin olsa dahi, sonradan 'O kadar zeki değildir canım,' diyerek kendini avutmuştu.

Genç büyücü masasına kurulup kitaplara gömülmeden önce içeri giren iki kişi dikkatini çekmişti. Alyssa ve Ravenclaw'dan bir erkek. 

Kendisinin bir önündeki masaya oturan Alyssa ve arkadaşını izleyen büyücü, gözlerini onlardan ayırmamıştı.

Ne de olsa Alyssa - bir ihtimal - sevgilisiydi. 

Sadece ders çalıştıklarına kanaat getirdikten sonra derin bir nefes aldı. Kitaba dönen genç büyücü, kendi soyunu gördü.

"Asil ve Pek Köklü Black Ailesi 'Toujours pur' (Daima Saf)"

Yüzüne buruk bir gülümseme yerleşti. 'Asil' ve 'Pek Köklü' Black ailesinin varisi olarak bir Gryffindor seçilmişti, ve bundan gurur duyuyordu.

Diğer bir sayfada ise Malfoy'lar vardı. Sayfanın en sonlarına doğru, Lucius Malfoy'un babası Abraxas Malfoy  ve Vega Malfoy vardı. Lucius Malfoy'un bir kuzeni mi vardı? 

Vega Malfoy yazısı silikleşmişti, anlaşılan o da kendisi gibi bir kanı-bozuktu. 

Vega Malfoy yazısının silikleşmiş bir çizgiyle Harrold Cruel'a bağlandığını gördü. Onların altında ise...

Alyssa Cruel.

Demek ki Alyssa ve Lucius Malfoy kuzendi... Birkaç dakika boyunca sayfaya baktı. Anlamış değildi, nasıl olabilirdi? 

Gözlerini ovuşturup tekrardan sayfaya baktığında Vega Malfoy, Harrold Cruel ve en son Alyssa Cruel yazısının silindiğini fark etti. 

Başını kaldırıp Alyssa'ya baktı genç büyücü. Siyah dalgalı saçları ve yeşil gözleri her ne kadar bir Malfoy'u andırmasa da, bir Black'e benzediğini düşündü. Az da olsa Black ailesinde yeşil gözler vardı.

Kafasını tekrar indirdiğinde önündeki tüm kitaplarda "Malfoy Soyu" başlıklı yazıları açtı. Tüm kelimeleri tek tek tararken aradığını bulmuştu.

Abraxas ve Vega Malfoy.

Yazıda iki kardeşin arasından su sızmadığı yazıyordu. Abraxas sarı-beyaz saçlı olsa da Vega'nın siyah saçları aralarındaki tek farklılıkmış. İkisinin de gözlerinin zümrüt yeşili olması, başka bir güzellikti kitaba göre. Ancak... Vega Malfoy, muggle doğumlu bir büyücü olan Harrold Cruel'a vurulduğunda, iki kardeş için bir son yazılmıştı. Abraxas, Safkan Rejimine gönülden bağlı olduğu için hiç bir zaman kayınço olarak Harrold'ı kabul etmemiş, aksine, onu hep küçük düşürmüştü. 

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin