Balodan bir gün sonra, tüm Hogwarts Sirius ve Alyssa çiftinin ayrıldığını duymuştu. Kötü haber çabuk yayılır, hele Hogwarts'ta, ışık hızını geçer. Bu habere sadece 2 kişi sevinmişti, Tim ve Marlene. Onlar için bu büyük bir fırsattı sevdiklerini geri alabilmek için.
Lily o akşam çeşitli kilit açma büyüleriyle Alyssa'nın odasına girdiğinde, genç kızı duvar dibinde ağlarken bulmuştu. Yanına oturup ona sarılırken Alyssa'nın dudaklarından şu sözler dökülmüştü: "Neden beni hiç dinlemedi?"
Lily, o akşamı Alyssa'yı teselli ederek geçirdi.Peki ya Tyler? O ne mi yapıyordu?
Sirius ve Alyssa'nın arasını bozduğu suçlamalarına karşı sessiz kalmıştı. Tek yaptığı Alyssa'yı teselli etmeye çalışmaktı. Ama bunun işleri daha da zorlaştırdığından haberi yoktu.Alyssa sabah kahvaltı için Büyük Salon'a indiğinde herkesin birden fısıldaşmayı kestiğini fark etti. Kendisi ve Sirius hakkında konuşuyorlardı, buna emindi. Her zamanki yerine oturdu ve Lily onu güldürmeye çalışarak tabağını doldurdu. Ama Alyssa'nın hiç iştahı yoktu. Birden onları gördü.
Sirius ve Marlene'i.
Marlene'nin zaten fırsattan istifade edeceğini tahmin etmişti, ama Sirius'un ona karşılık vermesini beklememişti. Kendisini kıskandırmaya mı çalışıyordu? Ne yapmaya çalışıyordu?Alyssa öfkeyle masadan kalktığında tüm gözler ona döndü. Büyük Salon'dan hırsla ayrılırken Sirius Alyssa'nın peşinden koşan bir Ravenclaw cübbesi gördü ve istemsizce yumruklarını sıktı. Çünkü o, Tim Camel'di. Umursamamaya çalıştı.
Vakit gelmişti. Durmstrang'lar gidiyordu. Herkes ile bahçeye çıkan Sirius, yanında kendisine bir şeyler anlatan Marlene'i dinlemiyordu. James ile uzaktan izlemeye başladı.
Alyssa'yı gördü Tyler ile. Tyler, elini Alyssa'nın yanağına koymuştu. Alyssa genç adamın söylediklerine gülümserken Tyler birden Alyssa'nın dudaklarına yapıştı. Genç cadının bunu beklemediği yüzünden belliydi. Sirius yumruk yaptığı elini serbest bırakırken Alyssa ile göz göze geldi ve bahçeden uzaklaştı.Alyssa, Tyler yanağına elini koyduğunda bir adım geri çekilecekken Tyler'ın belindeki eli buna izin vermedi.
"Senin için her zaman burada olacağımı unutma Alyssa." ve genç cadı ne olduğunu anlayamadan Tyler'ın dudakları dudaklarını buldu.
Alyssa hızla kendini geri çekti ve Sirius ile göz göze geldi. Kalbinin acıdığını hissetti.Lily ile içeri girerken kollarını kendine sardı. Bu olayda her ikisininde suçu vardı, keşke bunu konuşarak çözebilselerdi.
Alyssa'nın kafasında yankılanıyordu kavga sesleri, sürekli;
"Sadece lanet olası beni aldattığını söyleyemiyorsun!"
"Sirius bağırma!"
Kafasını iki yana hareket ettirip sesleri kafasından atmaya çalıştı. Noel tatilinde eve gidip bütün bu anıları depolamayı düşündü. Belki yıllar sonra düşünselinden bakabilirdi.Lily'nin elini belinde hissetti Alyssa.
"Aly, iyi misin?"
"Sanırım değilim, yani... bilmiyorum."
Lily onu bir banka oturttu ve yanına geçti.
"Bak, sana bir önerim var. Bence rahatlayacaksan aklındakileri ve kalbinden geçenleri bir yere yaz, içini dök. Sana iyi gelebilir."
Alyssa başını salladı ve gülümsedi.
"Şimdi o geri kafalı Black için üzülme, yoksa onu paralarım."
Alyssa kıkırdadı ve Lily'e sarıldı.Aynı anda Remus, Sirius'un yanına oturmuştu.
"İyi misin Pati?"
"Mükkemmelim, her zamanki gibi. Neden?"
Remus başını salladı. "Yani ne bileyim, Alyssa'dan ayrıldın ya."
"O da herkes gibiydi. Onu neden ayırıyorsunuz ki? Sadece uzun sürdü."
"Sirius, bana bak." Remus Sirius'u zorla kendine çevirdiğinde gözlerinin dolduğunu gördü.
"Her ne kadar bunun normal bir ilişki olduğunda ısrar etsen de Siri, biz normal olmadığını biliyoruz. İkinizin birbirine olan bakışlarınızı fark etmedik mi?"
Sirius gözlerini yere çevirdi.
"İçinden ve kalbinden geçenlerin hepsini bir deftere yaz. Biliyorum, yazmayı sevmiyorsun ama bu sana iyi gelecektir. En azından dene."
Sirius Remus'un sırtına vurdu.
"Sağol Aylak. Deneyeceğim."
Remus Sirius'u rahatlatmak amacıyla ona sarıldı.
"Sakın kendini yalnız hissetme, tamam mı? Biz senin için buradayız."Sonraki iki bölüm Alyssa ve Sirius'un tarihlere göre not defteri olacak.
Sonraki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın | Sirius Black
FanfictionSirius Black. Black ailesinin yüz karası, Hogwarts'ın namlı çapkını. Bir gün çıktığı bir kızı unutamadı. Ve bu kızı bulmak için çok uğraştı. Çapkın Sirius Black, tek geceliklerinden birine aşık olmuştu.