•İlk Sınavlar•

192 13 8
                                    

Herkese yeniden merhaba!Son birkaç bölüm o kadar karanlık ki, hepinizin illallah ettiğine eminim sgkshskshsjAma merak etmeyin, güzel Alyssa'mızın sorununa birkaç bölüm sonra açıklık getireceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese yeniden merhaba!
Son birkaç bölüm o kadar karanlık ki, hepinizin illallah ettiğine eminim sgkshskshsj
Ama merak etmeyin, güzel Alyssa'mızın sorununa birkaç bölüm sonra açıklık getireceğim.
Bu arada, bu kitaba başladığımdan bu yana 4.kez kapak değiştirdim gskshdjshjs yeni kapağımız hayırlı olsunn :>
İyi okumalarrrr ^^

❂❂❂

"Psst, Sirius."
"Hıı."
"Sirius!"
"Ha?"
Sirius sonunda güzellik uykusundan uyanabilmiş ve kendisine durmaksızın seslenen James'e dönebilmişti.
"Sorun ne Çatalak?" dedi uykulu sesiyle.
"Ben bir şey duydum, önemli bir şey."
"Ne oldu yine?" diye isyan etti olaya dahil olan Peter. "Her gün bir şeyler oluyor."
"Sorunun ne olduğunu tahmin edin." dedi James. Sirius James'e göz devirirken Peter düşünmeye başladı. Remus ise kitabından gözünü ayırmadan soruyu yanıtladı.
"Tahmin ediyorum, baş harfi Alyssa son harfi Cruel-Black."
"Doğru! Aylak'a 10 puan! Soyadı için artıdan 5 puan daha..."
"Peh, pek de tahmin edilemeyecek bir şey değildi doğrusu. Ben de birkaç şey duydum."
"Ne olmuş Aly'e?" dedi Sirius, şimdi uykusu tamamen açılmıştı.

James emin olamayarak Remus ve Peter'a baktı, arkadaşları onaylarcasına başlarını salladıklarında geri Sirius'a döndü.
"Marlene, yine konuşuyor."
"Harika, bu seferki bahanesi ne?"
"Alyssa'nın delirmiş olduğu."
Sirius bir kahkaha patlatınca Remus ve James'in arasında anlamlı bir bakışma geçti.
"Alyssa'nın biraz tuhaf olduğu doğru ama o deli değil."
"Son yaptığı öyle demiyor ama." diye atıldı Peter. "Betty anlattı, Hufflepuff'tan bir kıza bağırmış koridorun ortasında. Kızı ağlatmayı başarmış baya. Profesör McGonagall orada olsaydı Gryffindor'dan puan kırardı net."
"Belki kız Aly'nin üstüne gitmiştir?"
"Sorun da o Patiayak, kız sadece ismini karıştırmış." dedi James. "Ve Alyssa birden bağırıp çağırmaya başlamış. Kızı ağlatınca da arkasını dönüp gitmiş. Bunu duyan Marlene de herkese Alyssa'nın kafayı sıyırdığını anlatmış."
Sirius şaşkınlıkla bir James'e, bir Peter'a, bir de Remus'a baktı.

"Tamam, dürüst olmak gerekirse garip... Ama yine de Alyssa'yı tanıyoruz. Eminim ki o kızla başka bir şey yaşandı."
James kafasını iki yana sallayarak bu fikre katılmadığını belirtti.
"Tek bu da değil." diye başladı Remus. "Lily, Betty ve Alyssa kütüphanedelerken bir son sınıf gelmiş yanlarına. Alyssa'ya dakikalar boyunca 'Susan' demiş. Hatta buna kanıt olarak sol kolundaki yaraları göstermiş."
"Yara mı?"
"Yara mı?"
James ve Sirius aynı anda tepki verirken Remus başını salladı.
"Lily daha sonra konuşmak için odasına girmiş. Odada bulamayınca da banyoya..." bir süre durdu ve Sirius'un tepkisini ölçmek için bir süre onu süzdü.
"Eee ne görmüş banyoda?"
"Kırık cam parçaları ve kurumuş kan."
Odaya bir sessizlik hakim oldu. Sirius yavaşça başını öne eğerken James şaşkınlıkla Remus'a bakıyordu.
"Şaka yapıyorsun. Değil mi Aylak?"
"Keşke şaka yapsaydım." dedi Remus üzüntüyle.
"Neden..." dedi Sirius, sesi hafifçe titriyordu. "Alyssa neden kendine zarar versin ki?"
"Bilmiyorum ama öğrenmemiz gerek."
"Bu böyle olmayacak." dedi Sirius ve kapıya yöneldi. "Profesör Dumbledore'a gidiyoruz."
Çapulcular birbirlerine bakıp başlarını salladılar. "İyi fikir."
Peter ve James de kapıya yönelirken Remus boğazını temizledi.
"Dumbledore'un yanına pijamayla mı gitmeyi düşünüyorsunuz?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çapkın | Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin