5 Aralık 1974, Alyssa'nın Kaybolmasından 2 Gün Önce.
Sevgili Bay ve Bayan Cruel,
Tıpkı bana söylediğiniz gibi, büyüyü uygulamaya devam ediyorum. Büyüyü uyguladıktan sonra Obliviate yapıyorum. Ama o arada söyledikleri gittikçe beni korkutmaya başladı. "Bu bana acı veriyor." "Bu adil değil." "Beni buradan çıkar!" benzeri cümleler... Şu aralar biraz zor dönemler geçiriyor , bildiğiniz gibi. Sevgilisi Sirius Black'ten kavgalı bir şekilde ayrılması bence onu oldukça etkiledi. Artık büyü oldukça uzun sürüyor. Onun direndiğini düşünüyorum. Büyü işe yaramazsa ne olacağını bilmiyorum. Ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok; ve bu beni korkutuyor. Bunu sadece Alyssa'yı sevdiğim için yaptığımı size söylemiştim.
En yakın zamanda, bana yardım edin. Çünkü bu işin sonu kötü bitecek gibi hissediyorum.
Saygılarla,
Lily Evans.10 Aralık 1974, Alyssa'nın Revire Kaldırılması.
Sevgili Bay ve Bayan Cruel,
Şükürler olsun ki Alyssa bulundu... Profesör Dumbledore'un da size söylediği gibi Tim Camel ona Avada Kedavra yapmış. Ama Profesör Dumbledore onun yaşayacağını söylüyor.
Biraz acil bir durum.
Yarın öğleden sonra nöbeti ben devralacağım. Madam Pomfrey iksir almak için Hogsmeade'e gidecek. Büyüyü uygularsam, işe yarar mı?
Uyandığında o ürkünç halinde olmaması için elimden geleni yapmak istiyorum.En yakın zamanda buraya gelmeniz dileğiyle,
Lily Evans.6 Aralık 1974, Cruel'ların Cevabı.
Sevgili Lily,
Öncelikle sana cesur yürekliliğin için teşekkür etmek istiyorum. Sana güvenebileceğimizi ve kızımızı bu lanetten uzaklaştırmak için elinden geleni yapacağını biliyorduk. Bir uyarımız olacak, ne derse desin SAKIN onu dinleme. Seni yolundan caydırmaya, ve onu serbest bırakman için seni manipüle etmeye çalışacak. Aynı senin gibi, o da elinden geleni ardına koymayacaktır. Bunu daha önce yaşadık, bir daha olmasına izin veremeyiz. Büyüyü olabildiğince hızlı bitirmeye çalış.
Merlin seni korusun,
Harry Cruel.------------------------------------------------------------------------------------
Neler oluyor???
Tahminleri alalım...
Yeni bölüm, çok yakında :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın | Sirius Black
FanfictionSirius Black. Black ailesinin yüz karası, Hogwarts'ın namlı çapkını. Bir gün çıktığı bir kızı unutamadı. Ve bu kızı bulmak için çok uğraştı. Çapkın Sirius Black, tek geceliklerinden birine aşık olmuştu.