Amortentia Kokuları
Sirius → Vanilya
Alyssa → Gül
Tim → Karanfil
Lily → Zambak (çok ilginç shkshsks)
James → Meşe ağacı
Remus → Taze çimNot: Her ne kadar araştırsam da Çapulcu Haritasının Yasak Ormanı gösterip göstermediğini bulamadım. Bu yüzden burada sadece Hogwarts şatosunu gösterecek.
___________________________
Uzun bir gecenin ardından, zafer çığlığı ile uyandı.
"Yaptım! Oldu! Eski parşömen, nane ve gül..."
Alyssa yavaşça gözlerini kırpıştırdı. Ağrıyan kollarını hareket ettirmeye çalıştı.
"Kutla bunu, Aly, aşk iksiri tamam. Artık kavuşacağız."
Tim yaklaştı ve parmağını Alyssa'nın yanağını okşadı. Alyssa yüzünü geri çekti.
"Bunları da aşacağız." dedi Tim ve Amortentia şişesini uzattı.
Alyssa pembe renkli sıvıya baktı. Sedef pırıltılarını ve spiral dumanlarını izledi.
"Ne kokuyor senin için?" diye sordu Tim.
"P-parşömen, zambak, v-vanilya..."
Tim öfkeli bir nefes aldı. "Zambak, Evans. Vanilya? O mu? Hâlâ mı?"
Alyssa kaşlarını çattı. "Beğensen de beğenmesen de, ben Sirius'u seviyorum."
Sirius'tan bahsederken sesi titredi.
"Seni bu eziyetten kurtaracağım Alyssa. Bana minnettar olacaksın."
Alyssa kaşlarını çattı ve hiçbir şey söylemedi.
"Şimdi biraz uyku vakti. Yarın her şey değişecek."
Tim başka bir kapının ardında gözden kaybolduğunda, Alyssa masasındaki asasına baktı. Özgür olmak için tek şansı oydu. Derin bir nefes aldı ve yavaşça sandalyeyi hareket ettirdi. Biraz yaklaştığında içini umut doldurdu. Bu lanet, rutubet kokan yerden çıkıp Hogwarts'a dönebilirdi. Biraz daha hareket ettirdikten sonra sandalye dengesini kaybetti ve yeri boyladı. Alyssa sinirle küfretti ve doğrulmaya çalıştı ancak çabaları boşunaydı. O anda Alyssa'nın sinirleri boşaldı ve gözyaşları yanaklarından süzüldü.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Sirius, yine uykusuz bir gecede elindeki kolyeye bakıyordu. Her ne kadar kendini derslerine ve arkadaşlarına vermeye çalışsa da, aklına her zaman Alyssa geliyordu. Sirius derin bir nefes aldı. Yatağından kalktı ve pencereye ilerledi.
Alyssa nerede olabilirdi? Tim onu çok uzağa götürmüş olamazdı. Uzak değildi, ama gizliydi. Sirius onu nasıl bulabileceğini düşündü. Bakanlıktan gelen bazı büyücü ve cadılar okulu yüzeysel olarak aramışlardı. Çapulcular ise her gün Çapulcu Haritasından Alyssa ve Tim'i arıyordu. Ama sonunda onların okul dışında olduklarını anlamışlardı.Sirius, biraz daha düşündü. Ardından gözü yatağında açık olan kitaba kaydı. Köpekler İle İlgili Her Şey. Sirius kitabı eline aldı. Animagus olduktan sonra kendi animagusuyla ilgili bilgi almak için bu kitabı almıştı. Kitabı eline aldı ve bölümlerine göz attı.
4.Bölüm: Mükemmel Koku DuyularıSirius kaşlarını çattı. Bir elindeki kolyeye, bir de bölüm ismine baktı. Hemen kitabı eline alıp bölümü okudu.
"Köpekler, insanlardan yaklaşık kırk kat daha fazla kokuya duyarlı reseptöre sahiptir. Bu, tazı gibi bazı köpek ırklarında yaklaşık 125 milyondan yaklaşık 300 milyona kadar değişmektedir. Bunun, koku alma duyusunu insanınkinden 40 kata kadar daha hassas hale getirdiği düşünülmektedir. Bu alıcılar, bir cep mendili büyüklüğünde bir alana yayılmıştır. Köpeklerin koku alma duyusu, öncelikle sosyal etkileşimler için kullanılan vomeronazal organın kullanımını da içermektedir."
Sirius sırıttı. Bir şansı olabilirdi. Hızlıca odasından çıktı ve James'in odasına girdi. James uyuyordu.
"James! Şşşt! Uyan! Çatalak!"
James dirense de sonunda uyandı. Gözlerini kırpıştırdı ve Sirius'u gördü.
"Siri? Ne oluyor sabah sabah?"
"Görünmezlik pelerinin lazım."
"Ne? Ne için?"
James ayılmıştı. Sirius elindeki kolyeyi gösterdi.
"Alyssa'yı bulmak için bir şansım olabilir."
James bir süre düşündü, Sirius'un planını anlamaya çalışıyordu.
"Ne yapacaksın Sirius? Pelerin ile Yasak Ormanı mı arayacaksın?"
"Evet, ama insan olarak değil, ve bu kolye yardımıyla. Alyssa bugün okula gelecek."
James kaşını kaldırdı ve yatağının altından gümüşi pelerini çıkardı.
"Dikkatli ol, patiayak." dedi James. Sirius başını salladı ve pelerin ile odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın | Sirius Black
FanfictionSirius Black. Black ailesinin yüz karası, Hogwarts'ın namlı çapkını. Bir gün çıktığı bir kızı unutamadı. Ve bu kızı bulmak için çok uğraştı. Çapkın Sirius Black, tek geceliklerinden birine aşık olmuştu.