part 23 💋👅

3K 192 48
                                    

"I'm going to treat you daddy...🤤 ඉවසන් ඉන්න..."

"Mmh...princes...."

ජේකේට තව වචනයක්වත් කතා කරන්න නොදුන්න යූජී ජේකේගේ තොල්වලට බර වෙලා උරවන්න ගත්තා.. ජේකෙගේ පපුවට යූජීගේ ඇඟේ සම්පූර්න බර දුන්නේ ජේකේ බිත්තියටම තද වෙවී යූජිගේ බර දරා ගනිද්දී... කිස් එකේ අයිතිවාසිකම යූජීගේ උනත් ජේකේගේ උත්සය උනේ යූජිව යටත් කර ගන්න.. ඒත් යූජිනම් ඒකට ඉඩ දෙන පාටක් නෑ වගේ.. ජෙකේ හා සමානවම තොල් උරවද්දී ජේකේ කිස් එකට දිවත් එක් කලා.. ජේකේගේ දිව තමන්ගේ කටට ගත්ත යූජී දිව හපන්න පටන් ගත්තේ දැනෙන වින්දනේට ජේකේ යූජිගේ ඉන මිරිකද්දී..

"ම්ම්හ්..."

ජේකේ යූජිගේ උඩ තොල උරවද්දී යූජී ජේකේගේ යටි තොල උරවන්නේ තරඟෙට වගේ.. ඒ එක්කම ජේකේව තමන්ගේ පැත්තට බර කරගෙන දෙන්නම වැටුනේ ඇදට... කිස් එකම මැද්දෙම ජේකේගේ අත හෙමින් හෙමින් ගමන් කලේ යූජීගේ පෑන්ට් එක ඇතුලට...

"ම්ම්හ්...no daddy... දැන්ම බෑ...today is mine..🤤"

එහෙමම ජේකේවත් පෙරලගෙන ජේකේගේ ඇඟ උඩට ආව යූජී ජේකේව ඇද උඩ ඉන්දුවා... ජේකේගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා මැදින් දණගහගෙන table drawer එකෙන් handcuff දෙකක් අරගෙන අත් දෙක ඇදේ දෙපැත්තට කරලා lock කලා.. ජේකේ ඇඳන් ඉන්න කලිසම boxer එක පිටින්ම ගලවලා ඇගෙන් ඉවත් කලේ ජේකේගේ යටිකය විතරක් නිරුවත් වෙද්දී.. යූජී ආයෙමත් ජේකේගේ මූනට නැවිලා තොල් උරවන්න ගත්තේ ජේකේත් කොන්දෙන් ඉස්සරහට වෙලා කිස් එකට නොඉවසිල්ලෙන් උත්තර දෙද්දී.... ටික වෙලාවක් කොල්ලව deeply කිස් කරලා ටිකක් පස්සට උන යූජී ජේකේගේ dick එක හෙමින් පහලට කලේ රෝසපාට top එක මතු කරගන්න...

"ආඅහ් ...pri...nces..."

යූජීගේ වැඩ නිසා දැනටමත් ජේකේ හොඳට ඇවිස්සිලයි හිටියේ...

"Mmh...it's getting so so big for me daddy....🤤"

රෝසපාටට තියෙන කොල්ලගේ top එක උඩම යූජීගේ දිව කොනෙන් ලෙවකන්න ගද්දී ජේකේ දත්මිටි කාගෙනම head bord එකට හේත්තු උනේ වින්දනය දරා ගන්න බැරි නිසා.. යූජිට ඕන උනේ ජේකේව උපරිමයෙන්ම taste කරන්න.. ඒක නිසා කෙල්ල කොල්ලගෙන් ඈත් වෙලා ඇද ඉස්සරහින් හිටගෙන ඇඳගෙන හිටපු ඇදුම හෙමින් හෙමින් ගලවන්න ගත්තා... දිවෙන් කම්මුලක් පුම්බන් ජේකේ මේ දිහා බලාගෙන හිටියේ ඉවසීම එන්න එන්නම එයාගෙන් ගිලිහිලා යද්දී...

    || My Horny Major DaddY ||  😈💋💦( 21+)Where stories live. Discover now