"ආශ්..😤😤 තමුසේ කියන්නෑනේ.. මන් දන්නවා ඇත්ත ගන්න විදිය..."
"ම්...ආහ්...."
ජේකේ යූජිව බිත්තියට තද කරන් කෙල්ලගේ තොල් උරවන්න ගත්තේ පිස්සුවෙන් වගේ... කිස් එකක් උනත් ජේකේ කලේ කෙල්ලගේ තොල් තදින් හපපු එක... තොල් හප හප තදින් උරවද්දී යූජිට දැනුනේ වින්දනයක් වෙනුවට වේදනාවක්... කෙල්ල උපරිම උත්සහා කලේ ජේකේව ඈත් කරන්න උනත් යූජිට ජේකේව ඈත් කරනවා තියා හොල්ලන්නවත් බැරි උනා... එක අතකින් කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටුපසින් අල්ලන් අනිත් අත දෙන්නගේ ඇග මැද්දෙන් ගෙනල්ලා යූජීගේ කකුල් පලල් කෙරෙව්වේ යූජී කකුලේ ඇඟිලිතුඩුවලින් ඉස්සිලා කකුල් දෙක දෙපැත්තට පලල් කරවගනිද්දී...
බාත්රොබ් එක අස්සෙන් අත යවපු ජේකේ කෙල්ලගේ පලල් කරවගත්ත කකුල් අස්සෙන් අත දාලා entrance එක touch කරද්දී යූජී හැදුවේ කකුල් දෙක ලන් කරන් හිට ගන්න....
"දැගලුවොත් අමාරු වෙන්න තමුසෙටමයි.."
ජේකේගේ තියුනු හඬින් එහෙම කියද්දී යූජී අමාරුවෙන් උනත් හිටපු විදියටම හිටියේ ජේකේට පිටින් ගියොත් විදවන්න වෙන්නේ එයාටමයි කියලා දන්න නිසා... යූජීගේ entrance එක දැනටමත් හොඳටම තෙත් වෙලා.... ජේකේ යූජීගේ entrance එක මතම ඉදන් ඒ ජූස් ටික ඔක්කොම ඇඟිලිවල තවරගන්නේ ඒ ගමන්ම කෙල්ලගේ මුලු entrance එකම තදින් මිරික මිරික...
"ආහ්....ම්ම්හ්..."
යූජීගේ උඩ clit එක ජේකේගේ ඇඟිලිතුඩුවලින් උඩට පහලට කරද්දී යූජී ජේකේගේ උරහිස්වල shirt එක මිරිකගත්තේ ඇසුත් වහන්... ජේකේ තාම කෙල්ලගේ තොල් උරන නිසා යූජීට හරියට moan කරගන්නවත් බෑ... clit එක වද දිදී හිටපු ජේකේ කෙල්ලගේ තොල් අත ඇරලා බෙල්ලට පහත් උනේ තොල් වගේම බෙල්ලත් හප හප උරවන්න... ජේකේ උරලම යූජීගේ තොල් රතු වෙලා ඉදිමිලා...
බෙල්ල පුරා තද රතු වෙනකම්ම උරන ගමන් එකවර ඇඟිලි දෙකක්ම ඇතුල් කලේ ඇඟිලි දෙකම සම්පූර්නයෙන්ම යූජීගේ ඇතුලට යවලා....
"ආආහ්....m...maj..or....i..ts..hurt..."
ජේකේ ඇඟිලි ඇතුලටම ඇතුල් කරලා ඒවා ඇතුලට තියෙද්දිම දෙපැත්තට ඈත් කරනවා කියලා යූජීට හොඳටම දැනුනා... යූජීගේ යටිකයෙන් වේදනාව මුසුවෙච්ච වින්දනයක් දැනෙද්දී යූජී ජේකේගේ කොන්ඩෙන් ඇඳ ඇඳ ජේකේගේ බෙල්ල උරවන්න ගත්තා... යූජී කරපු වැඩෙන් තව ඇවිස්සුන ජේකේ ඇතුල් කරපු ඇඟිලි එලියට අරන් ආයෙමත් ඇතුල් කලේ මුලු length එකම ඇතුලට යවලා... ඒ වගේ කීප පාරක්ම කරද්දී යූජී එයාගේ අවසානෙට ලන් උනා...
YOU ARE READING
|| My Horny Major DaddY || 😈💋💦( 21+)
عاطفيةතමුන් මට වඩා නිලයෙන් පහල ඉන්නේ එක මතක තියාගන්නවා .. ආහ්හ්.... Daddy, you are so fucking hot baby girl 💦 Love 🙈 Sex 👅 Mature story 🤝✋