part 3 💋👅

2.1K 213 109
                                    

  ලැබුන අණ පරිදි කොල්ලෝ තුන් දෙනාම සූදානම් උනේ Busan යන්න..  ඇල්පා ටීම් එකේ පස් දෙනාටම personal gun එක ගානේ තියෙනවා.. තමන්ගේ ආරක්ශාවට වගේම හදිසි අවස්ථාවකදී ප්‍රයෝජනයට ගන්න..  ඉතින් අවි ආයුධ සහ අවශ්‍ය කරන අනෙකුත් Weapons ලෑස්ති කරගෙන හවස 4 වෙද්දී කොල්ලෝ තුන් දෙනා Busan වලට ලඟා වුනා..

V - අඩෝ.. කෙල්ලෝ දෙන්නා ලස්සනද දන්නෑනේ. 🤭

Jimin -  ඇයි යකෝ personal files වල තිබ්බේ 4tos .. උබ ඇස් කටේ දාන්ද ඒක බැලුවෙ.. 😂

V - නෑ නෑ බන්.. එහෙම නෙවෙ.. 4tos වලින් බලනවට වඩා live බලද්දී  අගේ වැඩීනේ..😉

( තේරුන අය මේ කොනට එන්න plz..😂🙋 )

Jk - ආශ්ශ්... 😤 නවත්තපන් යකෝ ... ආයේ උන් දෙන්නා ගැන කියෙව්වොත් මන් උබලා දෙන්නගේ ඔලුවටම බස්සනවා bullets දෙකක්  රෙද්ද.. 😒

V / jimin - අන පරිදි ක්‍රියාත්මකයි සර්.. 😂😂😂😂😂 අම්මෝ මාර ආතල් එක හැබැයි...

Camp එකේම airport එකෙන් land කරපු හෙලිකොප්ටර් එකෙන් බැහැපු මේ තුන්කට්ටුව කියෝ කියෝ ආවේ camp එකට ඇවිදන් එන අතරතුරේ.. camp එක  පේන මානෙකට එද්දී තුන් දෙනාම  ජෝගි දාන එක නවත්තලා ගියේ එතන ඉන්න අයට නිකන් විහිලුවක් වෙන්න ඕනේ නැති නිසා..  කොල්ලෝ තුන් දෙනා යනකොටත් කෙල්ලො දෙන්නයි Probationary officers ( ආධුනික කෙඩෙට් සෙබළු ) එතනට රැස් වෙලයි හිටියේ...

( Probationary officers වෙනුවට මම මෙතන ඉදන් PO officers කියන නම use කරනවා.. )

එක පේලියටක  PO officersලා  පහ ගානේ පේලි හයකින් යුතු කණ්ඩායමක් ඉස්සරහ කෙල්ලෝ දෙන්නා හිටගෙන හිටියේ කණ්ඩායමට මුහුනලා..  කොල්ලෝ තුන් දෙනා එතනට එනවා දැක්කත් එක්කම කෙල්ලො දෙන්නත් ඒ පැත්තට හැරුනේ ආචාර කරන්න..

Yuji / Jiha - අණ පරිදි රැස්ව සිටි සර්.. ( salute )

Jimin / V - Salute

ජිමින් ටේ දෙන්නා ආචාර කලත් ජේකේ කෙල්ලෝ දෙන්නට කිසිම reaction එකක් දුන්නේ නෑ..මොකද   ජේකේ කෙල්ලෝ දෙන්න ආපු එකට හිටියේ අකමැත්තෙන් නිසා..

V - හරි.. මම හිතනවා ඔයාලට ඉහලින් මේ ගැන දැනුවත් කරන්න ඇති කියලා.. හැම  detail එකක්ම හොදට study කරන්න.. මෙතනින් එහාට අපි එකම tram එකක්.. team එකේ ආරක්ශාව එකිනෙකා සතුයි.. කිසිම විදියකින් මේ  team එක කැඩෙන්න බැහැ..   තේරුනාද ..

    || My Horny Major DaddY ||  😈💋💦( 21+)Where stories live. Discover now