part 4 💋👅

2.2K 206 92
                                    

- Nexy day morning -

වෙලාව පාන්දර 5 උනත් තාම කෙල්ලෝ දෙන්නා ground එකට ඇවිත් හිටියේ නෑ..  ජිමින් ජේකේ ටේ තුන් දෙනාම warmup වෙන්න පටන් ගත්තේ කෙල්ලෝ දෙන්නා එනකම්.. PO officers ලා  ground එකේ වෙනම area එකක warmup වෙද්දී ඇල්පා ටීම් එක වෙනමම area  එකක warmup උනා.. වෙලාව 5.10යි.. කෙල්ලෝ දෙන්නා තාම නෑ..

V - ඒ... කෝ බන් කෙල්ලෝ දෙන්නා.. ඇයි දන්නෑ තාම නැත්තේ.. 🙄

ටේ රහසින් වගේ ජිමින්ගෙන් එහෙම ඇහුවේ ජේකේ මල පැනලා ඉන්නවා කියලා දැක්ක නිසා.. ජේකේනම් දත කට මැදගෙන ඉන්නේ කෙල්ලෝ දෙන්නා  ආපු ගමන් හොදට ආමන්ත්‍රණය කරන්න..  මොකද ජේකේ කියන්නේ හරියටම rule එකට වැඩ කරන කෙනෙක්..

Jimin - දන්නෑ බන්.. පවු අනේ.. දොයිද දන්නෑ තාම 😒💔

V - දොයි.. 😂 අම්මෝ බන්.. දොයිනම් ගිහින් කිස් එකක් දීලා ඇහැරන් එක්කන් වරෙන්කෝ.. 😂

Jimin - 😳😳 ට්...ටේ.. අර බලපන්..

ජිමින් පෙන්නුවේ ඈතින් එන කෙල්ලෝ දෙන්නව.. කෙල්ලෝ දෙන්නව දැකලා ජිමින් හිටපු තැනම ශොක් උනා.. ටේත් ඒ ක්ශනිකවම බැලුවේ ඒ පැත්ත.. ටේ කියලත් වෙනසක් නෑ ඉතින්..😂 කොල්ලත් ලෙප්ට්..

යූජී වගේම ජීහා හිටියේ warm up suites වලින්.. කෙල්ලෝ දෙන්නා  හදිස්සියෙන් වගේ  දුවගෙන ආවේ දැනටමත් විනාඩි 10ක් පරක්කු වෙලා නිසා..

Jiha  - මේ... ඕඊ.. අන්න මේජර් ජන්කුක් බලාගෙන ඉන්නව.. හොදට අමතයි වගේ... 😒 මොනා කිව්වත් අහගෙන ඉදපන් හොදේ.. අපේනේ වැරැද්ද.. 😑

Yuji - තෝ තමා..බූරු ගෑනී..  මෙතන ජිමින් ඔප්පා හුප්පා ගගා පිස්සෙක් වගේ  නැලවි නැලවී හිටියේ ඉක්මනට ready වෙන්නැතුව..

Jiha - හරි හරි.. දැන් යමන්කෝ..

ඈත ඉදන්ම එන යූජිව දැක්ක ජේකේගේ හිත එක පාරටම ගැස්සුනා කිව්වොත් හරි.. මොකද uniform එකට  වැහිලා තියෙන කෙල්ලගේ සරාගී ඇග warm up suite එකට හොදට ඉස්මතු වෙලා පෙනුනා..ඒ ඇදුමට කෙල්ල මාරම hot..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
    || My Horny Major DaddY ||  😈💋💦( 21+)Where stories live. Discover now