part 24 💋👅

2.4K 186 82
                                    

"අහ්හ්...."

"ට්...ටේහ්...ම්ම්හ්..."

බිත්තියටත් ටේටත් මැදි වෙලා ඉන්න ජීහගෙන් කෙඳිරීම් පිට වෙන්නේ ටේ පිස්සුවෙන් වගේ ජීහගේ තොල් උරවද්දී... ටේගේ අත් ජීහගේ  shirt එක අස්සෙන්  ගිහින් ඒ  හීනි ඉන අත ගාද්දී කිස් එක මැදම ජීහා ටිකක් ඇබරුනේ ටේගේ වැඩ එන්න එන්නම රළු වෙන නිසා...

ජීහගේ පිට සිනිදුවට අතගාගෙන අත් උඩට  ගෙනිච්ච ටේ බ්‍රා හක් එක ගැලෙව්වේ ජීහගේ බ්‍රා එකට තද වෙලා තිබ්බ boobs ලිහිල් වෙද්දී..  ඒත් එක්කම ලිහිල් වෙලා තියෙන බ්‍රා එක අස්සෙන්ම අත යවපු ටේ ජීහගේ boobs මිරිකුවේ නිපල් එකත් පොඩි කර කර ....

"ම්ම්හ්..."

ජිහගේ බෙල්ලේ තැනක් තද රතු පාට වෙන්නම උරලා එතනම දිවෙන් ලෙවකද්දී දැනුන වින්දනේට කෙල්ලගේ කටින් moans පිට වෙද්දී ඒ moans වලට පිස්සු වැටුන ටේ කෙල්ලගේ නිපල් ඇඟිලි දෙකකට මැදි කරවන් පිස්සුවෙන් වගේ පොඩි කලා...

ටේගේ තොල් නිසා කිතිකැවෙන බෙල්ල තව ටිකක් පහත් කරලා ටේට ඉඩ දුන්නේ තව තව ඒ දිවේ පහස හොයන්න... නිපල් එක මිරිකන අත උඩින්ම අත තිබ්බ ජීහත් ටේගේ ඇඟිලි ලව්වම තව තව නිපල් එක මිරික ගන්නවා...

"ආහ්....ම්ම්හ්..."

නිපල් එක පොඩි කරන අත එහෙමම තියෙද්දී අනිත් අතින් මුලු ඇඟම මිරික මිරික පහලට ගෙනාපු ටේ කෙල්ලගේ පෑන්ට් එකේ දාරේ දිගේ ඇඟිල්ල එහෙට මෙහෙට ගෙනිච්චී කෙල්ලට කිතියක් වගේම අමුතු හැඟීම් ගොඩක් එකතු වෙද්දී...

"ම්ම්හ්..."

"Baby...මට කරන්න ඕනේ දැන්..."

"ට්.... ටේ..එ..එපාහ්..."

ජීහා එපා කියනවත් එක්කම ආයේ ජීහගේ තොල්වලට බර වෙලා දිවෙන් කට බලෙන්ම ඇරවන් කට ඇතුලට දිව දාලා ජීහගේ දිව තදින් උරවන්න ගත්තේ ජීහගේ ඔලුව බිත්තියට තද වෙද්දී...  කිස් එක අතරෙන්ම කටින්ම එකතු කර ගත්ත කෙල ටිකක් ජීහාගේ කටට දිවෙන් තල්ලු කලේ ජීහට ටේගේ ඒ කෙල ටික ගිලෙද්දී... ටේට වගේම ජීහටත් ඒ වැඩෙන් අමුතු වින්දනයක් දැනුනා..

"ඊයේ රෑ ආවේ නැත්තේ ඇයි... මන් බලන් හිටියා.."

"මන් එන්න හිටියේ..."

    || My Horny Major DaddY ||  😈💋💦( 21+)Where stories live. Discover now