"ආයිශ් ..... මොන බම්බුවක ද මං මේ කරන්නේ .. "
ජේකේ තමන්ටම කියා ගත්තේ අත් පුරා තියෙන cum එක දිහා බලාගෙනමයි
"මං ඒ කෙල්ලට කැමතිවත් ද... අන්දෙව් අන්දෙව් ජ්කේ මිච්චාසෝ... 😑 විකාර හිතන්න එපා.. උබ උබේ තත්ත්වේ තියාගෙ හිටපන් ජේකේ.. දැන් ගිහින් හොදට නලා නින්දක් දාන්න ඕනේ...😌"
ජේකේ අවසානේ හිත හදා ගත්තා මේක අදට විතරක් සීම කර ගන්න.. අපි බලමුකෝ කවදා වෙනකම් කොල්ලා එහෙම ඉදීද කියලා.. 😉
"අඩෝ.. යූජී .."
ජීහා එකපාරටම දොර ඇරගෙන ආවේ යූජිගේ කාමරෙට..
Yuji - ආයිශ්..... ඔතොකේ දෙන්නේ බලපන් උබට...😑මං බයත් වුනා යකෝ..😒 දොරට තට්ටු කරන් එන්න දන්නේ නැද්ද.. මං towel එක පිටින් ඉන්නේ යකොව්.. සැක් කිසිම descipline එකක් නෑ..
Jiha - අනේ අනේ මේ උබෙයි මෙගෙයි descipline එක.. 😂 මං දැකලම නැනේ උබ towel එක පිටින් ඉන්නවා...
ම්ම්ම්... අද එක්කෙනෙක්ට නිකම් ඉහේ මලක් පිපිනා වගේනේ
Yuji - කාටද බං... 🙄
Jiha - උබට තමා වෙන කාටද ඉතිම් 😂 ජේකේ සර් උබව ගරිල්ලා කියලා දෙන්න partner කරගත්තනේ.. ම්ම්ම් ම්ම්ම් 😉
Yuji - එක ඉතිම් ඔච්චර ලොකු දෙයක් ද.. උබ ඔහොම කියවන්නේ ..
Jiha - නැ නැ මේ... මේ ඉතිම් කවුද දන්නේ ඉස්සරහට මොන partner කෙනෙක් වෙයි ද කියලා....
Yuji - අනේ අනේ මේ .. කුනුහරප අහගන්නේ නැතුව හිටපම්.. අපිත් දැක්කා ඉතිම් තේහ්යුන් සර්ට එක්නෙක් පැනිය හලනවා..
Jiha - එයා..... handsome හැබැයි ජිමින් තමා cute..😌
Yuji - ම්ම් ම්ම් ... මට රන්ඩු බෙරන්න වෙයි ද දන්නේ නැ ඉස්සරහට... 😂💔
Jiha - ඒ ඇයි බං
Yuji - උබව ඉල්ලලා සර්ලා දෙන්නා ගහගනිද් දී 😂
Jiha - අනේ මේ පලයන්..මාත් යනවා නිදිමතයි උබත් ඇදුමක් ඇදගෙන නිදගනින්.. හෙට හම්බවෙමු good night..
Yuji - good night
-Next day morning-
අදනම් කෙල්ලෝ දෙන්නා වෙලාවටත් විනාඩි පහකට කලින් ground බැහැලයි හිටියේ.. 😂 කොල්ලෝ තුන් දෙනා එද්දිත් කෙල්ලෝ දෙන්නා warm up වෙන්න පටන් අරන්.. ඒ උනත් ජේකෙ අදනම් හිතලම යූජී දිහා නොබලා ඉන්න තීරණය කලා.. මොකද warm up suite එකෙන් යූජිව දකිද්දී ජේකේට එයාව පාලනය කර ගන්න බැ.. එකම එක පාරක් ඒ මූන දිහා බලන්න කියලා හිත කෑ ගහද්දී මොලේ කෑ ගැහුවේ " බලන්න එපා යකෝ. අදත් ඕනේ අතේ ගහගන්නද..." කියලා. ඒත් ඉතින් මොලේට බම්බු ගහ ගන්න කියලා ජේකේ ඒ මූන දිහා බැලුවා.. යූජිගෙ ඇස් ඒ තොල් ඒ හිනාව දකිද්දී අමුතුම fresh ගතියක් ජේකේට දැනුනා. ඒත් ජේකේට ඕන උනේ නෑ ඒක තව වර්ධන වෙන්න දෙන්න. ඒක නිසාම එයාම හිතලා යූජි දිහා නොබලා හිටියා.. තේහ්යුන්නම් ඉතින් වෙනදා වගේම ජීහා දිහා බල බල මනෝ පාරක් ගැහුවේ කොහොමහරි කෙල්ල එක්ක කතා කරන්න පොටක් පාද ගන්න..
YOU ARE READING
|| My Horny Major DaddY || 😈💋💦( 21+)
عاطفيةතමුන් මට වඩා නිලයෙන් පහල ඉන්නේ එක මතක තියාගන්නවා .. ආහ්හ්.... Daddy, you are so fucking hot baby girl 💦 Love 🙈 Sex 👅 Mature story 🤝✋