Pomimo tego, że go zraniłeś, muszę ci podziękować. Przez to miałem szansę go zdobyć. A dzięki temu jestem najszczęśliwszy i staram się, by on też był. Staram się robić wszystko, by był szczęśliwy, by zapomniał o tobie. Bo tak ciepły, dobry i wspaniały człowiek zasługuje na wszystko co najlepsze. Jak mogłeś z niego zrezygnować? Przecież on jest najlepszym co może się przytrafić. Jak mogłeś sprawić, żeby znowu stracił swoje kolory, swoją radość? Jego oczy straciły iskierki i swój blask. Teraz staram się, by to odzyskał. Nie potrafiłeś docenić skarbu, jaki miałeś. Teraz ten skarb jest mój i nie zamierzam go wypuścić.
Ostatnio słyszałem twoją rozmowę z Dawidem. Ponoć żałujesz tego rozstania, jednak nie zamierzasz się wtrącać między nas, bo widzisz, że jest szczęśliwy. Nie doceniałeś tego co miałeś, dopóki go nie straciłeś. Szukałeś czegoś więcej, perfekcyjnego związku, kogoś idealnego, nie widząc, że miałeś to tuż obok siebie. Tak łatwo przyszło ci go zranić. Bardzo to przeżył, wiesz? Nawet nie zliczę, ile nocy przez ciebie nie przespał, przepłakał. Byłem wtedy przy nim, wspierałem go. Teraz ja staram się poskładać go, jego złamane serce. Mam nadzieję, że krok po kroku mi się to uda. Chyba już powoli się udaje. Zrobię wszystko, aby go nie skrzywdzić. Będę o niego troszczył, opiekował się nim. Naprawdę go kocham. Musi być strasznie ciężko cię zadowolić, skoro tak oddany, wspaniały człowiek nie był w stanie.
Chyba powinienem powiedzieć dziękuję. Dziękuję za twoje błędy, za ten ból. Dzięki temu jesteśmy razem. Twoje decyzje doprowadziły do tego, że teraz to ja go mam. Czyjaś strata to korzyść dla kogoś innego. Dziękuję za to, że pozwoliłeś mu odejść.
On dał ci miłość, jednak to nie wystarczyło. Starał się, abyście byli szczęśliwi, aby wam się układało. Byłeś skupiony na innych rzeczach. Teraz płacisz za to cenę. Myślę, że wysoką cenę. Pozwoliłeś, by ktoś inny zajął twoje miejsce.
Dziękuję za złamanie mu serca. Dziękuję za to, że dałeś mi duszę do uratowania. Dziękuję, że pozwoliłeś mu odejść.
Dzięki temu mam go dla siebie. Dzięki temu zyskałem jego, najważniejszą osobę w moim życiu. Chciałbym, aby tak było już zawsze. Zrobię wszystko, aby tak było.
Witam!
Z okazji urodzin Andreasa taki oto shocik zainspirowany piosenką z mediów
Trzymajcie się!