Jedna osoba szczególnie pomogła mu pozbierać się po zdradzie.
Žiga dowiedział się o tym przypadkiem. Byli akurat na zgrupowaniu. Młodszy przyszedł, żeby zawołać Prevca na kolację. Zapukał do drzwi jego pokoju i wszedł do środka.
- Idziesz na... - urwał, gdy zobaczył siedzącego na podłodze i płaczącego Cene - co się stało? Podszedł do niego i kucnął obok.Ten wahał się czy warto mu powiedzieć. Stwierdził, że tak.
- Tylko niech to zostanie między nami, dobrze? - poprosił starszy
- Jasne, nikomu nie powiem - obiecał
- Wiesz dlaczego zerwałem z Anže? - zapytał Prevc, na co Jelar pokiwał przecząco głową
- Miał romans. Z Domenem... A teraz to wszystko do mnie wróciło
- Co? Tak mi przykro - był w szoku. Od razu przytulił Cene. Siedzieli tak przez jakiś czas, dopóki starszy się nie uspokoił.
- Przyniosę nam coś co jedzenia i herbatę. Przemyj twarz i poczekaj - uśmiechnął się do niego łagodnie. Nie chciał poruszać tematu zdrady. Po kilku minutach był już z powrotem. Rozmawiali na luźne tematy, Žiga starał się odciągnąć myśli Cene od tego co się stało.
- Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć. Gdybyś potrzebował pogadać, mojej pomocy, czy po prostu czyjejś obecności - jestem tutaj - zapewnił młodszy.
- Dziękuję - Cene uśmiechnął się wdzięcznie.
To on powoli przekonywał Cene aby pozwolił Domenowi naprawić ich relacje.
- Cene, słuchaj, mogę się jedynie domyślać jakie to ciężkie, ale widzę, że domen żałuje. Nie mówię, że masz mu od razu wybaczać, ale daj mu szansę na odbudowanie tego, co tak efektownie spieprzył. Przecież zawsze byliście blisko, całą piątką jesteście bardzo że sobą zżyci. Myślę, że to jak bardzo trzymasz go na dystans jest dla niego wystarczającą karą.
- Może masz rację. Brakuje mi tego, jak graliśmy na Playstation objadając się słodyczami, jak po nocach gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Ale boję się. On znał prawie wszystkie moje tajemnice. On i Peter jako pierwsi dowiedzieli się, że jestem gejem. Już nigdy nie zaufam mu tak jak wcześniej.
Žiga tylko go przytulił.
Witam!
Kolejny rozdział, kończymy tę historię powoli
Dajcie znać co myślicieTrzymajcie się!