14 | bir şey isteseydim

495 67 206
                                    

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14. BÖLÜM: BİR ŞEY İSTESEYDİM

( Koca bir bölümü rahatça yazıp 2 kelimelik bölüm başlığını koyamamam peki??? )

————





FLORENCE HOPKINS SON BİRKAÇ GÜNDÜR KAFASINDA DÖNÜP DOLAŞAN sıkıntıları belli bir listeye indirgeyecek olsaydı önemlilik derecesi ya da yaşanış zamanlaması fark etmeksizin şöyle bir sıralama yapardı:

Birinci Problem: Alerji yayılıyordu.

Dün geceden beri deli gibi kaşınıyordu, kolları kıpkırmızı ve üniformasının altında kalan bazı kabartıların üstü muhtemelen kanamıştı. Zaman çizelgesini olumsuz etkilemese de yaşam standartlarını ciddi anlamda zedeliyordu ki bu hiç hoşlandığı bir durum değildi.

Alerji gitmeliydi, hem de en kısa zamanda.

İkinci Problem: Crouch ve Beatrice'in Hufflepuff kulesindeki etkileşimini neye yormalıydı bilmiyordu. Öyle bir konuşmanın varlığını kesinkes hatırlamıyordu. Zaman değişiyor muydu? Bu problem başına sıkıntılar açacak mıydı yoksa sadece çok mu düşünüyordu?

Basit bir mesele olabilirdi, elbette geçmişte de yaşanmış olma imkanı vardı. Bu taktirde Florence arkadaşı bahsetmediği için kırılmalı mı yoksa zaman akışı değişmediği için sevinmeli miydi?

Üçüncü Problem: Onu ormandaki at-adamdan kurtaran gizemli kimse hakkında pek durmamış olması bu konu hakkında Florence'ın aklının pek karışık olmadığı anlamına gelmiyordu.

Aklı karışıktı, hem de çok.

Bir Hogwarts öğrencisi Yasak Orman'da lanetlerden en kötücülünü uygulamıştı ve tek bir yeşil ışık at-adamın gözlerindeki bütün enerjiyi çekip çıkarmak için yetmişti. Cansız bedeni kendini toprağa bırakmış, kargaşa çıkmadığına göre belki de gömülmüştü. Yere attığı rastgele her bir adımda bütün kemiklerini eziyor olabilirdi.

Ve o zaman hissettiği minnettarlık Florence için artık korkuya dönüşmüştü, muhtemelen yaşıtı bir bedene sahip erkek çocuğu suç işlemişti.

Yaşayan bir canlıyı öldürmekle okuldan atılacağı kesinkes gerçekti, öğrenilirse hayatı kararacaktı.

Peki ya reşit olduğu taktirde Azkaban'a gönderilir miydi? Bu olaylar zaman çizelgesini hangi çıkmazlara sokardı? Bütün riskleri daha önce hiç görmediği bir Hufflepuff öğrencisi için mi almıştı? Saçmalık, saçmalık, saçmalık.

Her şey deli gibi garipti.

Dördüncü Problem: Zaman Döndürücü'yü tamir edememek.

Kız bu problemden ili ve kemiğiyle nefret ediyordu, ölçek bir türlü düzelmiyor ve kabuslarına dahi girmeye başlamıştı. Bütün endişelerinin kaynağı, çözüldüğü taktirde otomatik olarak diğerlerini de yok edecek ana sorundu.

Zaman Döndürücü || Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin