27. BÖLÜM: İLK VE SON
( Beklettim ama güzel bir bölümle geldim, keyifli okumalar! )
————
TAKVİM 1976'DAN YILLAR VE YILLAR SONRASINI gösteriyordu. Kıpırdamıyordu, huzursuzdu. Sirius Black boyası solmuş duvarların arasında kendini tekrardan kapana kısılmış halde bulmuştu.
Ve bu sefer her şey değişmişti.
Kullanmayı pek sevdiği muzip gülüşü eskisi kadar parlak değildi. Pek çok arkadaş kaybetmişti, unutamayacağı ihanetlere uğramış ancak bir şekilde hayat kalçasına şamarı yapıştırmış ve onu bu soğuk, sevgisiz Black evine geri getirmişti.
Sirius Orion Black.
Koşmuş, dolaşmış, geçmişini bıraktığı hole dönmüştü. Kaçtığını sanmıştı ancak Sirius Black sadece bir çemberin etrafında dört dönüyordu. Bu soyadı ona yapışmıştı; eti, kemiği olmuştu.
Adı ile andığı onca lanetten sonra Walburga Black görse ne kahkaha atardı ama.
Elinde tuttuğu fotoğrafın kırışık kenarlarını düzleştirdi, katlanma çizgilerinin etrafına dokundu. Adam üstündeki tozları süpürüp attı. Hareketsiz bir kağıt parçasıydı, çerçevesi sararmış, cebinde tuttuğu yerde yıllar geçirmişti. Resmin arkasındaki her şey önemsiz insanlar, güneşi andıran dev disko toplarından ibaretti. Onun bu fotoğrafta dikkatini çeken sadece iki insan vardı.
Dünya üzerindeki kimse Regulus Black ve Florence Hopkins'in daha mutlu göründüğü bir kare bulamazdı.
"O da ne?" diye bir sorunun yöneltildiğini duydu, vaftiz oğlunun sesini bakmadan tanıdı. Harry Potter'ın meraklı gözleri, adamın dakikalardır incelediği fotoğrafı tarıyordu.
"Kardeşimden eski bir fotoğraf."
Regulus gençti, herkes gibi gençti.
"Kardeşin olduğunu bilmiyordum."
Ciğeri öyle daraldı ki müthiş bir iç çekme isteği duydu, "Uzun zamandır yok." diye mırıldandı ve boğazı kurudu. Bu anlarda ağzına gelen acı tattan nefret ediyor, işkence gibi geliyordu.
Sirius Black bu duygudan hiç kurtulacak mıydı?
Harry'nin fotoğrafa ilgiyle baktığını gördü ardından adam, parmağını kameranın flaşıyla parlamış yüzün üstüne koyarak devam etti.
"Şu oğlanı görüyor musun? Regulus Black. İkinci çocuktu çünkü annem ben bir yaşımda aile tablosunu parçaladıktan sonra epey hayal kırıklığına uğramıştı." Resim, Sirius'un hangi yıla ait olduğunu hatırlayamadığı ancak Slughorn'un düzenlediğini söyleyebileceği kadar ışıltılı bir partidendi. "En çok bu fotoğrafını seviyorum, kendisi gibi, bir şey yapmak zorundaymış gibi gözükmüyor. Tabii bir de ilk kez süpürgede uçtuğu günkü var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Döndürücü || Regulus Black
Fanfiction❝ BU HER ŞEYİ DÜZELTEBİLİR! ❞ ❝ SEN BENİ Mİ TAKİP EDİYORSUN? ❞ Florence Hopkins, Zaman Döndürücüler'in mucidi olan Hopkins ailesinin son varisiydi. Ayrıca nesilden nesile aktarılan tarihin ilk ve en güçlü Zaman Döndürücüsü'nün mirasçısıydı. Y...