33. BÖLÜM: BORGIN VE BURKES
( Keyifli okumalar! )
————
Sevgili Florence,
Şatonun dışına asla çıkma, gerekirse Hogsmeade'e bile gitmeyebilirsin. Hogwarts'ın dışına tek bir adım atmamamalısın.
Ölüm Yiyenler hareketli. Gazetede Muggle doğumluların ölüm haberleri katlanarak artıyor. Tehlikeli zamanlardayız, Karanlık Lord eskisi kadar bana güvenmiyor ve ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Asanı asla yanından ayırma, dikkatli ol.
Bil ki sana bir zarar gelmesine izin vermem, yanında değilim ama gözüm üzerinde.
Sevgilerle Regulus Black
————
( 1 AY 29 GÜN SONRA . . . )
A.B.C.D.E... ASTRONOMİ. Tılsım Ansiklopedileri. Büyülü Kitaplar. Macera romanları. Aşk öyküleri. İnce ciltli şiir kitapları...
İşte oradaydı. En arkadaki geniş, kahverengi kitaplığın üstündeki yazılı harflerdeydi: Büyülü Nesne Ansiklopedileri.
Sararmış sayfaların onu sarıp sarmalamasını bekledi, kitap kokusunu içine çekti ardından verdi. Gezinmekten bitkin düşmüş botları zemine sürtündü, sevinç dolu bir gıcırtı çıkarttılar ve bozuk döşemeden özellikle kaçındılar.
Yeşil gözleri her yerdeydi, normal bir insanın görmekten bıkacağı detaylardaydı, köşedeki örümcek ağından başlayıp renkli kitap kapaklarına kadar bakıyordu.
Aradı ve parmak ucu tozlu rafların kenarını süpürdü, istediği kelimeye ilişkin herhangi bir başlık için gezindi. Dudakları neredeyse aklındakini mırıldanacaktı: Zaman. Zaman Döndürücü. Zaman Yolculuğu. Geleceğe yolculuk. Zamana dair herhangi bir şey.
20 Ekim 1979. Hopkins isminin yok oluşuna sadece dört gün kalmıştı. Büyükbabası önceki hafta ani bir kalp krizi ile ölmüştü ve Florence onun yasını tutmaktan kendi yasını bile düşünemiyordu. Aklı bulanık, zaman çok hızlı geçmişti; kederini bastırmak için üstünde uğraştığı Zaman Döndürücü'den günlerdir kafasını kaldırmamıştı.
Büyükbabası artık yoktu ve yapayalnızdı, belki de öldüğünü kimse fark bile etmezdi.
"Pardon, zaman ile ilgili kitapları kaldırdınız mı?" diye sordu Florence sonunda, kafasını giriş kapının hemen yanında oturan adama çevirdi. Yaklaşık yirmi dakikadır bakınmasının ardından bulamayacağını anlamış, pes etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Döndürücü || Regulus Black
Fanfiction❝ BU HER ŞEYİ DÜZELTEBİLİR! ❞ ❝ SEN BENİ Mİ TAKİP EDİYORSUN? ❞ Florence Hopkins, Zaman Döndürücüler'in mucidi olan Hopkins ailesinin son varisiydi. Ayrıca nesilden nesile aktarılan tarihin ilk ve en güçlü Zaman Döndürücüsü'nün mirasçısıydı. Y...