31. BÖLÜM: BEN BİR KATİLİM
( Keyifli okumalar!! Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemezseniz beni çok mutlu edersiniz. )
————
Florence,
Yemek sepetinin masada olması lazım. İçinde bütün sevdiğin atıştırmalık, çikolatalar ve keklerin olacaktır. Teslim alırsan, lütfen geri dönüş yap.
Not: Şüphelenmeye yatkın bir insan olduğun için söylüyorum, içinde zehir yok.
Sevgilerle Regulus Black.
————
KONU DERSLER YA DA NOT SIRALAMASI OLDUĞUNDA EN parlak öğrenci değildi fakat en kötüsü de olmadığına emindi
Zaman Döndürücü yoktu. Büyükbabasından alabileceği cevaplar yoktu. Yapacak başka bir iş yoktu. Bu durumda bir 7. Sınıf Hogwarts öğrencisi için fazla seçenek kalmamıştı: Ders çalışacaktı.
Sadece yolculuk öncesi kaldığı yerden devam etmek istemişti. Kütüphaneye gitmiş, boş bir köşe seçmiş, en ince kitabını aralayıp derin bir nefes almıştı.
Regulus'un da orada olacağını biliyordu -buraya birkaç kez girip çıktığını görecek kadar şanslıydı- fakat onu etrafta bulamayacağı bir noktaya özellikle oturmuştu.
Çantasını masaya bıraktı.
Slytherinli Black'i görmek istememişti çünkü Florence bütün hafta boyunca ona karşı tek kelime edememişti. Ne zaman yaklaşmaya çalışsa oğlan ya başkasıyla konuşmaya dalmış ya da kalkıp gitmişti, sanki ondan özellikle kaçınmıştı.
Bir şeyler yanlıştı.
Bir yeri mi gözden kaçırıyordu?
Genç kız beklemeli miydi? Kovalamalı mıydı?
Bunun değişen ufak tefek olaylardan olması imkansızdı. Hayır. Değişemezdi.
Tuhaf oyunu henüz çözememişti bu yüzden hangi hamleyi yapması gerek kestiremiyordu. Öyle ya da böyle, aralarındaki şeyin yatışacağını umdu. Devam eden sükunetin çektirdiği işkence sonsuza kadar sürecek değildi herhalde. Slytherinli pes edecekti.
Lakin tanıdığı herkesin yaptığı tek şey ders çalışmaktı ve Merlin aşkına, kafasını diğer her şeyden uzaklaştırmak istiyordu.
Regulus dikkatini dağıtsın istemiyordu. Kolyesi hakkında üzülmek istemiyordu. İstediği tek şey önündeki cümlelerin yapılması gereken ezberiydi, Florence için bu akşam epey uzun geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Döndürücü || Regulus Black
Fanfiction❝ BU HER ŞEYİ DÜZELTEBİLİR! ❞ ❝ SEN BENİ Mİ TAKİP EDİYORSUN? ❞ Florence Hopkins, Zaman Döndürücüler'in mucidi olan Hopkins ailesinin son varisiydi. Ayrıca nesilden nesile aktarılan tarihin ilk ve en güçlü Zaman Döndürücüsü'nün mirasçısıydı. Y...