6. BÖLÜM: NÖBETÇİ PROBLEMİ
( Selamlar, iyi okumalar! )
————
YASAK ORMAN UYKUDAYDI. Florence tek bir adım sesinin bile hangi canavarı tetikleyebileceğinden dolayı temkinli bir korku içerisindeydi ve cevabını da kesinlikle öğrenmek istemiyordu. Saçı klasik at kuyruğuyla toplu, dikkatli yürüyüşünü parmak uçlarında sınırlı tutmaktaydı.
Güneş ufukta iyice turunculaşmıştı bu da demekti ki mantar arayışı sona ulaşmıştı. Florence yine de kendini tutamayıp gözünün çarptığı son bir tanesine doğru ilerledi.
Ağaçtaydı, bu ipucu onun için yeşil ışık olmalıydı. Elini hafifçe yumuşak dokusunun üzerinde gezdirdi ve olası bir reaksiyon için çekiştirdi. Görüntüsü istiridye mantarını andırıyordu ancak bu şapkalı şey çok daha solgundu. Kirliydi ve az buçuk kararmıştı.
Bu da başka bir yeşil ışıktı.
Çekti ta ki kökünden koparana kadar, mantar ellerinin arasına birkaç denemede kendini bırakmıştı. Avucunda evirip çevirirken üfledi, Florence kokladı ve üstündeki tozları süpürdü.
Bu sekizincisiydi ve artık ağzı sulanmaya başlamıştı.
İrili ufaklı mantarları parmaklarının arasına sıkıştırdı. Etrafına bakarken kız taze yeşillik kokusunu içine çekti.
Zifiri karanlıkta yolunu bulamazdı, geri dönmesi gerekiyordu.
Ağaçlıkların arasına, dalların üstündeki boşluklara güvensiz bakışlar attı. Florence ısırmaktan hafif şişkin dudaklarını tek bir büyülü söz mırıldanmak için açmış ve taş kadar sert asasının elinde kıpraştığını hissetmesi kaçınılmaz olmuştu.
Hızlıca gelen uyuşuk bir karıncalanma gibiydi, kızın parmaklarını kendiliğinden hareket ettiriyordu. Asanın ucu kıvrılarak dönüyor, kıvrılıyor ve karadaki kaya balıkları misali ölümüne çırpınıyordu.
Yüzü belli bir yerde hareketsiz durana kadar kontrolü büyünün almasına izin verdi ve saniyeler sonra bedeni sağ tarafa çevrilmişti.
Pusula büyüsü. Aklına gelmesi uzun sürmüştü ancak sonunda kelimeleri hatırlayabilmişti. Asa kuzeyi gösteriyordu.
Sihir gücüne koşulsuz güvenen Florence peşi sıra adımlarını vakit kaybetmeden ilerletti. Aynı anda yaprakların yeşilliğine kamufle olan renkli gözleri, kolyenin zincirleri ve çocuğun yaptığı Çağırma Büyüsü yüzünden ufak tefek kesiklerle kaplı elini inceliyordu. Kız bir damla kanın bile toprağa karışmasına izin vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Döndürücü || Regulus Black
Fanfiction❝ BU HER ŞEYİ DÜZELTEBİLİR! ❞ ❝ SEN BENİ Mİ TAKİP EDİYORSUN? ❞ Florence Hopkins, Zaman Döndürücüler'in mucidi olan Hopkins ailesinin son varisiydi. Ayrıca nesilden nesile aktarılan tarihin ilk ve en güçlü Zaman Döndürücüsü'nün mirasçısıydı. Y...